Moriquendi Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Gamle maskina mi tok kvelden i sommer og skal derfor ha ny. har ikke allverdens med penger har allerede handla tower og HD men er ikke 100% sikker på resten. har satt opp ei liste over hva jeg mest sannsynlig skal ha, men tar gjerne imot tips Hovedkort Prosessor Skjermkort Ram har jeg ikke peiling på hva jeg vil ha, men har bare brukt corsair fra før av og har lyst til å fortsette med de. men gir uansett ikke mer enn 2000kr for minne. helst ikke mer enn 1500 med mindre noen overbeviser meg om at det er verdt det pc`en skal brukes til å spille wow med mesteparten av tida. spiller stort sett alt av spill men er ikke viktig å spille nyeste spilla på maks grafikk osv. sålenge wow kjører 100% greit og pc`en varer lengst mulig er jeg fornøyd. Endret 6. august 2006 av Moriquendi Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Bytt hovedkort og Prosessor. Hovedkort som støtter Core 2 Duo fra Intel som kommer snart... om 14 dager.Her guide av HK valget. Posessoren som kommer ut ssnart skal vær vist en kjemp, HW har testa den Her... Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 bytta HK til et som støtter Core 2 Duo. prosessoren er litt for billig og litt for overklokkingsvillig(ifølge ryktene) til ikke å kjøpe. dessuten må jeg holde prisen litt nede. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 gå for Asus DEluxe sin den koste rund 1,2k da legg du over 1k fra den gamle HK valget ditt over på en Core2 Duo pross, som koste bare 1,6k.... Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Asus P5W DH DELUXE mener du? er det jeg valgte men det koster 1900,- Asus P5LD2 Deluxe støtter ikke Core 2 Duo Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 :/ Hmmm! uff da... Du får vel spar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå