Piratpjokken Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nå husker jeg det... Det var så skummelt når gravemaskinen kom og skulle ødelegge skogen :'( Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Glemmer aldri den episoden der Rev og Grevling ble tatt av den elverydderen og forsvant med strømmen. Og ugla konkluderte med at de var døde. Det var ganske skrekkelig for et ungt barnesinn å få beskjed om, at heltene Rev og Grevling var døde. Heldigvis var de ikke det da. Lenke til kommentar
fropal Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hei, lurer på om det går an å oppdrive informasjon om de norske stemmene til denne serien, vet om Harald Mæle og Trond Brenne, men husker ikke helt hvilken rolle de hadde. Samler informasjon til denne siden: http://www.dinfilmside.no/showmovie.php?filmid=7516 All informasjon av interresse Endret 28. oktober 2006 av fropal 1 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Aaa, jeg husker den serien. Jeg elsket den, allikevel var jeg livredd naar jeg saa den. Introen vekker en liten frykt i meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Genial serie. Sånt hadde vi før i tida. Nå er det bare masse stressende programmer med unger som leker hippe programledere som gjelder. :/ 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Var diggbar den serien ja.. Lurer på om jeg har/hadde en VHS med det.. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Husker jeg (eller mamma:P) tapet alle når jeg var liten finner ikke de kassettene nå men Glem prisonbreak, lost etc... Flukten fra dyreskogen slår alt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og her ligger intromusikken. 6669187[/snapback] Aaaah, godt å høre den igjen Svar til topic: Er rimelig sikker på at det er kaninen som sier det Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Genial serie. Sånt hadde vi før i tida. Nå er det bare masse stressende programmer med unger som leker hippe programledere som gjelder. :/ 7177789[/snapback] Enig, barnetv er noe dritt nå Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gutte-kaninen som sier det. Satt å mimra over serien for noen år siden, og plutselig gikk det opp for meg hvor MANGE dyr som døde i serien. Alt gikk liksom til hælvete uansett hva som skjedde. Dyr ble påkjørt, skutt, tatt av villdyr eller værre. Og når de endelig kom frem til den dumme parken, kunne de faen meg ikke være der allikavel og måtte traske videre. Jeg som bare hadde hyggelige minner av denne serien. Må vel ha fortrengt alt det vonde hehe :!: Har forresten 1 og andre del av serien på vhs 6625197[/snapback] har du 1 og 2 del av serien? er du interesert i å selge den? har lett over alt etter den serien. svar meg på [email protected] Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Og her ligger intromusikken. 6669187[/snapback] Gode minner med den serien Har vært digg med en trance versjon av intro sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå