BA1 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei. Er en diskusjon blant venner vedrørende den fantastiske barne-tv serien "Flukten fra dyreskogen". Diskusjonen gjelder hvem av dyrene som alltid sier "Ikke få panikk, ikke få panikk!". De fleste mener det er enten røyskatt eller kanin (evnt. hare?). Håper noen kan oppklare dette for oss Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg tror det er den kaninen. "Ikkje få panikk, ikkje få panikk". Ja, jeg tror det er kaninen, eller haren.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Godt spørsmål, eg trur det var røyskatten, passer med stemma, men den var ikkje spesielt redd av seg, noko kanina/haren derimot var. Edit: Nei, trur heller på kanin/hare, ja, nesten sikker på det. Endret 6. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var kaninen, og GUD så herlig da den omsider ble overkjørt ... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Haha! For en kul serie! Ja, var det ikke haren som sa det? Husker dere reven? Han var tøff! Endret 6. august 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var ikke haren. Det var kaninen. Er så sikker som jeg kan få blitt. Jeg tror ikke, jeg vet. Husker den serien så utrolig godt. Haren var liksom mye tøffere enn kaninen. Og rev var rå Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kaninen var det som sa det.. å rev rula ja, hehe selv om det var nesten litt skummelt til tider når jeg så det første gangene.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Uff, jeg har kjipe minner fra denne serien. Røtent tegnet, irriterende dubbet, og plutselig skulle alle drittungene i klassen være så vanvittig miljøbevisste. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Gutte-kaninen som sier det. Satt å mimra over serien for noen år siden, og plutselig gikk det opp for meg hvor MANGE dyr som døde i serien. Alt gikk liksom til hælvete uansett hva som skjedde. Dyr ble påkjørt, skutt, tatt av villdyr eller værre. Og når de endelig kom frem til den dumme parken, kunne de faen meg ikke være der allikavel og måtte traske videre. Jeg som bare hadde hyggelige minner av denne serien. Må vel ha fortrengt alt det vonde hehe :!: Har forresten 1 og andre del av serien på vhs 1 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Fikk ikke lov av moren min å se på det når jeg var liten av den enkle grunn at hun ikke syns det var noen bra serie Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva var originaltittelen til denne igjen? Mener å huske at det var noe i nærheten av The Animals of Farthing Forest, men husker ikke riktig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 The Animals of Farthing Wood het den. Den er vel basert på en bok så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Farthing WOOD var det ja. Takker så meget. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mener å huske røyskatt kødda med kaninene av og til og sa det også... Kan vere derfor noen mener at det var røyskatt som sa det. 1 Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Var nok Kaninen ja Savner den serien Endret 13. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det var kaninen ja. Forresten til alle fans serien går noen ganger på barne-tv. (Takker lillebroren min) Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Gutte-kaninen som sier det. Satt å mimra over serien for noen år siden, og plutselig gikk det opp for meg hvor MANGE dyr som døde i serien. Alt gikk liksom til hælvete uansett hva som skjedde. Dyr ble påkjørt, skutt, tatt av villdyr eller værre. Og når de endelig kom frem til den dumme parken, kunne de faen meg ikke være der allikavel og måtte traske videre. Jeg som bare hadde hyggelige minner av denne serien. Må vel ha fortrengt alt det vonde hehe :!: Har forresten 1 og andre del av serien på vhs 6625197[/snapback] Ja når du nevner det... stort antall av dyra som strøk med.. var vel nesten det råeste barnetv jeg kan huske... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fantastisk serie! Trist... Såg det her om dagen på nrk1, husker det frå barndommen ja. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tidenes beste barne-TV-serie? Elsket den så sinnsykt som liten. Har lyst til å se den fortsatt, men er samtidig redd for at jeg skal oppdage at den ikke var så bra allikevel. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Og her ligger intromusikken. Endret 13. august 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå