Gå til innhold

"Ikke få panikk", Flukten Fra Dyreskogen, Hvem?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en diskusjon blant venner vedrørende den fantastiske barne-tv serien "Flukten fra dyreskogen".

Diskusjonen gjelder hvem av dyrene som alltid sier "Ikke få panikk, ikke få panikk!".

De fleste mener det er enten røyskatt eller kanin (evnt. hare?).

Håper noen kan oppklare dette for oss :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: Godt spørsmål, eg trur det var røyskatten, passer med stemma, men den var ikkje spesielt redd av seg, noko kanina/haren derimot var.

Edit: Nei, trur heller på kanin/hare, ja, nesten sikker på det.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Gutte-kaninen som sier det.

Satt å mimra over serien for noen år siden, og plutselig gikk det opp for meg hvor MANGE dyr som døde i serien. Alt gikk liksom til hælvete uansett hva som skjedde. Dyr ble påkjørt, skutt, tatt av villdyr eller værre. Og når de endelig kom frem til den dumme parken, kunne de faen meg ikke være der allikavel og måtte traske videre. :ermm: Jeg som bare hadde hyggelige minner av denne serien. Må vel ha fortrengt alt det vonde hehe :!:

Har forresten 1 og andre del av serien på vhs :cool:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gutte-kaninen som sier det.

Satt å mimra over serien for noen år siden, og plutselig gikk det opp for meg hvor MANGE dyr som døde i serien. Alt gikk liksom til hælvete uansett hva som skjedde. Dyr ble påkjørt, skutt, tatt av villdyr eller værre. Og når de endelig kom frem til den dumme parken, kunne de faen meg ikke være der allikavel og måtte traske videre.  :ermm: Jeg som bare hadde hyggelige minner av denne serien. Må vel ha fortrengt alt det vonde hehe  :!:

Har forresten 1 og andre del av serien på vhs  :cool:

6625197[/snapback]

Ja når du nevner det... stort antall av dyra som strøk med.. var vel nesten det råeste barnetv jeg kan huske...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...