Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg får pcen inn i bios. Men med en gang hardiskene får strøm så får jeg ikke start på pcen. Uansett om det er bare Hardiskene og HK/CPU/RAM som får strøm. Hva kan jeg gjøre med det? Er det feilkobling eller? Er det noe galt med strømforsyning. Forresten så står den utgangen helt til høyre på min SATA disker tomme. Er det mer strøm som skal inn der? Håper på hjelp:) MVH Jonas Jahnsson Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Om SATA disken har 2 strøm innganger så skal du enten bruke SATA strøm pluggen, eller den vanlige. Det står det å på disken. Skal aldri bruke begge Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Skal sjekke det. Oppdaterer fortløpende. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 har du en eller 2 ledninger inn på hdd? det skal være 2..... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jeg har en strømledning og 1 ledning som går til hovedkortet. En sata kabel elns. Endret 6. august 2006 av Jonas2 Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kan jo være du har for svak PSU? Selv knelte min 350W når jeg forsøkte å plugge i min fjerde hdd. Funker det hvis du bare har strøm i en av hddene f.eks? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Nei. Det funker ikke da heller. Det er veldig merkelig det. Da er det vel ikke psuen? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hehe. Har fikset det. Den ene hardisken er kaputt. Men jeg får er ny en snart. Det gikk under garantien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå