Lucivere Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 På en 99 modells Audi A6 finner vi dette i en luke i døren på sjåførsiden. Noen med peil på hva dette er? På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 På en 99 modells Audi A6 finner vi dette i en luke i døren på sjåførsiden. Noen med peil på hva dette er? På forhånd takk for hjelp! 6621817[/snapback] Rein gjetting blir vel Webasto (oppvarming kontrol). Staljin Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Sannsynlig at dette er styreenheten for en diesel-varmer ja... Lenke til kommentar
Lucivere Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Har tenkt på Webasto selv, men ville høre med andre før jeg turte si det Takk for innspill! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Det er et digitalt kontrollpanel til en Webastovarmer, men du får den både til diesel og bensin, ganske kjekt å ha siden den er helautomatisk spessielt om du har en dieselmotor som bruker lang tid på å bli varm eller på vinterstid. Endret 6. august 2006 av zandro Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De bruker jo endel drifstoff, da. Jeg snakket med en som hadde en varebil med Webasto, og ja, det var jo veldig fint å ha, men det kostet å bruke det. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De bruker jo endel drifstoff, da. Jeg snakket med en som hadde en varebil med Webasto, og ja, det var jo veldig fint å ha, men det kostet å bruke det. 6623679[/snapback] Ja hvis du synes 0.1 - 0,3 l pr. time med diesel er dyrt for å få forhåndsoppvarmet bil så... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg vil faktisk tro man sparer på å bruke en slik en for å varme opp motor og kupe istedet for å kjøre med kald motor fra starten av Særlig om vinteren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå