Gå til innhold

En norsk 360 side hadde vært noe det!

nacho

Anbefalte innlegg

HA, det spørst det! Med forventningene den gutten har, er det vel mulig at ps3 ikke når helt opp til forventningene :)

6623699[/snapback]

Nåja, spørs om han tør å innrømme det! :!:

6626213[/snapback]

Det er ikke det at han ikke tør å innrømme det, han er for dum til å se at den ikke lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HA, det spørst det! Med forventningene den gutten har, er det vel mulig at ps3 ikke når helt opp til forventningene :)

6623699[/snapback]

Nåja, spørs om han tør å innrømme det! :!:

6626213[/snapback]

Det er ikke det at han ikke tør å innrømme det, han er for dum til å se at den ikke lever opp til forventningene.

6632299[/snapback]

Ignorance is bliss eller noe?

Lenke til kommentar

jeg må vere enige med dere om at xbox-norge.net ikke er en av de mest oppdaterte sidene. Ja, for det er helt korrekt men faktisk så er vi klar over dette :).

Det er derfor vi for tiden søker ivrige skriblenter som klarer å skrive artikkler.

Det er mange som er gode til å skrive men det er veldig vanskelig å nå frem til dem så hvis du har interesse av å skrive om xbox relaterte ting kan du kontakte meg på xbox-norge.net (send en PM til lars).

Håper dette er noe som kan hjelpe alle sammen.

Ikke det at gamer.no ikke har mye 360 artikkler for det har dem men xbox-norge er skapt for å gi BARE xbox relaterte nyheter og derfor vil vi ha noen iverige skrivere. ;)

Lenke til kommentar
jeg må vere enige med dere om at xbox-norge.net ikke er en av de mest oppdaterte sidene. Ja, for det er helt korrekt men faktisk så er vi klar over dette :).

Det er derfor vi for tiden søker ivrige skriblenter som klarer å skrive artikkler.

Det er mange som er gode til å skrive men det er veldig vanskelig å nå frem til dem så hvis du har interesse av å skrive om xbox relaterte ting kan du kontakte meg på xbox-norge.net (send en PM til lars).

Ikke det at gamer.no ikke har mye 360 artikkler for det har dem men xbox-norge er skapt for å gi BARE xbox relaterte nyheter og derfor vil vi ha noen iverige skrivere. ;)

6633044[/snapback]

Menne, ingen som har tenkt på å kjøpe norsk-ordbok? :ermm:

Touchè? :whistle:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

6633044[/snapback]

Menne, ingen som har tenkt på å kjøpe norsk-ordbok? :ermm:

Touchè? :whistle:

6642626[/snapback]

Du bør kanskje vurdere å kjøe til deg selv før du begynner å leke bokstavpoliti på sånn ONKLI sånn.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Liker ikke www.xbox-norge.net, egentlig. Veldig rotete side med litt middelmådig stoff og skribenter (ikke ta det ille opp). Jeg liker bare ikke den sida så godt.

Et norsk, stort Xbox 360-community hadde gjort seg. Har lenge tenkt på å starte noe sånt selv, men har nok ikke tid til det. Har mye nok med Wii-fan.net å gjøre. :)

Lenke til kommentar
mye av det som du finner på xboxyde, xbox-scene, 360fanboy osv finner du også på xbox-norge forume. det mye bra info på forume til xbox-norge om arcade spill, diverse spill å mye mer

6630057[/snapback]

Liker ikke www.xbox-norge.net, egentlig. Veldig rotete side med litt middelmådig stoff og skribenter (ikke ta det ille opp). Jeg liker bare ikke den sida så godt.

Et norsk, stort Xbox 360-community hadde gjort seg. Har lenge tenkt på å starte noe sånt selv, men har nok ikke tid til det. Har mye nok med Wii-fan.net å gjøre. :)

7523289[/snapback]

Jeg er veldig enig med Aylars her, og Nordeloum. xbox-norge.net får ett veldig amatørmessig preg, selv om det sannsynligvis alltid vil bli sånn. Problemet mitt med den siden er hvor utrolig useriøst og barnslig jeg synes forumet deres er. I tillegg til at phpnuke sider ser for jævlige ut når du ikke gjør noe med den.

En skikkelig revamp av siden, pluss en heftig opprydning og litt mer retningslinjer på den fronten kunne kanskje gjort det til at jeg besøkte den siden, men per akkurat nå får jeg lite, eller ingenting utav å stikke innom der. Så da dropper jeg det.

Ja, jeg vet. Det kan kanskje virke veldig kritisk, noe det forsåvidt er. Men jeg lar i det minste være å dra frem de negative trådene for nå.

Lenke til kommentar

Det som jeg finner litt avgjørende for at jeg ikke kommer tilbake. Er som sagt tidligere, designet. (Vet godt at det krever tid.) Men når nyhetene er på bare en setning, og linker til offlink kilde. Det blir for lett.

Er personlig veldig keen på å snekre enten sammen noe alla 360-FAN.net, eller noe lignende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...