Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Leter etter en nettside som selger slike smykker man bruker i militæret med blodtype, navn osv på. Noen som vet en nettside hvor de seler disse og du kan skrive inn navn osv selv? Takk Lenke til kommentar
Con Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Her har de http://www.topsecret.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Takk, det var slike jeg letet etter Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 det er faktisk bare blod-type, nasjonalitet og person-nummer som blir brukt på de norske ihvertfall... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg kjøpte en fake av dette mens jeg var på Norway Cup. Har gravert inn Navnet mit, fødselsdato og telefonummer.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Man får kjøpt på H&M og glitter også ;p Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Man får kjøpt på H&M og glitter også ;p 6623945[/snapback] Det MÅ jeg bare ha Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Dogtags kalles de, for de som lurer. Eller deathtag, men det høres litt mer groteskt ut. Hehe... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De ordentlige er konstruert på en slik måte at den inneholder personnummer og et par vitale fakta. Når du dauer, knekker de den i to og kjører halvparten opp mellom fortennene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Standard er vel: Navn Blodtype Fødselsnr Bataljon Tipper jeg.... vet iallefall at blodtype skal være med. Det er for at leger skal vite hvilket blod du trenger om du blir skadet i battle. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Nasjonalitet og pers.nr på den eine halvdelen, og nasjon, pers.nr og blodtype på den andre halvdelen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du dauer, knekker de den i to og kjører halvparten opp mellom fortennene dine. Blir den ikke droppa i kjeften/halsen også a ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du dauer, knekker de den i to og kjører halvparten opp mellom fortennene dine. Blir den ikke droppa i kjeften/halsen også a ? 6624488[/snapback] Nei. Halvparten rundt halsen (tror jeg), halvparten mellom fortenna (vet jeg). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Standard er vel: Navn Blodtype Fødselsnr Bataljon Tipper jeg.... vet iallefall at blodtype skal være med. Det er for at leger skal vite hvilket blod du trenger om du blir skadet i battle. 6624264[/snapback] som sagt, det som er med på norske er nasjonalitet, blodtype og person-nummer, det er ikke noe å diskutere, for jeg sitter med ett eget orginalt "dog-tagg" som jeg fikk av forsvaret... på det står det: NORSK "person-nummer, 11 tall" BLODTYPE A+ ------------ <delt her, denne skal rundt halsen "person-nummer, 11 tall" NORSK >slutt< nederste del skal vel mellom tenna eller noe slikt hvis man dør edit: de skikkelig hardcore har blodtypen tatoert på undersiden av armen, ved der hovedpulsåren går Endret 6. august 2006 av aklla Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du er bekrefta død, så vert merket knekt i to. Den eine delen (den med blodtype vist lenka er festa "riktig" ver igjenn på kroppen. Den andre vert samla av sanitetsoldaten/eventuelt ande som er tilstede, for å kunne holde oversikt over tap. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Man kjøper da for faen ikke dogtags fra Gucci til 160dollar ?!?! :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Man kjøper da for faen ikke dogtags fra Gucci til 160dollar ?!?! :!: 6645589[/snapback] Det er faktisk pund. Godt over 1600 kr det. Har de virkelig hjerte til det? Må være no feil i prisen? Endret 10. august 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 OMG... hvem faen gidder å betale så mye for en dogtag? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Her har de http://www.topsecret.no/ 6621611[/snapback] Virkelig bra side! Takk, nå holdt du meg oppe litt lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå