Petterman Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvilket emne kan man bruke til sangtekster? I et rockeband går det jo mest i sex. Hva mener du? Hvilket emne ville du brukt i din sang? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 anti-religion, ikke at det ikke er gjort før, men fordi det er hva jeg tror på! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Bruk lokale ting...f.eks rivalisering mellom øst/ vest, eller rett og slett en "disselåt" av de som er fra naboplassen/ feil plass Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Låtene jeg har skrevet går for det meste i anti-religion og morbide saker. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kritikk av samfunnet. Filosofi. Kritkk mot alle over-kollektive bevegelser (Organisert religion, osv... ) Romantikk. Sex(ualitet). Følelser(hat, sinne, kjærlighet, melankoli). Lenke til kommentar
Petterman Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Veldig med på å skrive sanger om pølser. Og koteletter. Med bakt potet til.. Naaam Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 øl, damer og sommer. akkurat sånn alle sanger burde være:) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Lagd flere sanger om død, mørke, frykt osv Edit: det høres dog ganske teit sånn jeg skrev det men det er det det i bunn og grunn det handler om. Endret 8. august 2006 av skate4life Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De jeg har skrevet handler om masse forskjellig - naturmystikk, mørk romantikk, symbolikk, drømming, melankoli, mørke, moderne samfunn vs. "back to the nature"-filosofi, individualisme (og "onde" krefter i mennesket, merk anførselstegn), død, anti-religion, tanker og tomhet. Har egenlitg ikke skrevet så mye, men de handler om mange ting på en gang. Skriver om det jeg føler (for) der og da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) - Om det å miste noen. - Tomhet. - Filosofi. Endret 9. august 2006 av qweac Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kritikk av samfunnet. Filosofi. Kritkk mot alle over-kollektive bevegelser (Organisert religion, osv... ) Romantikk. Sex(ualitet). Følelser(hat, sinne, kjærlighet, melankoli). 6622100[/snapback] Den slenger jeg meg på! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 sex, filosofi, politik og spykologi Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 spykologi 6638914[/snapback] Spykolohvafornoe? hva i alle dager er det ? utdannelse på spying? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg