Gå til innhold

Nintendo og Microsoft saksøkt

KongRudi

Anbefalte innlegg

Haha, ser ut som kovalev er på en liten tur for å spre eder og galle. Sjekk de andre forumpostene hans hittil i kveld.

6624507[/snapback]

Nei, jeg hater Nintendo. De tar alltid overpris for produktene sine. Bare se på DS. Dritt- teknologi til blodpris. Neste i rekken blir jo Wii. Gamecube hardware i ny innpakning, en gimmick kontroller.. 2000-3000kr, takk. Faen heller.

6624558[/snapback]

For det første: 3000? hvor får du det fra? for det andre: Gamecube Hardware? Wii er nok betydelig bedre selv uten å vite specsene.

Overpris på DS? koster 1000-lappen. Synes ikke dette er nevneverdig dyrt for en håndholdt som gir mange, mange timer med underholdning.

6624575[/snapback]

Betydelig bedre enn GC hardware ? Ro deg ned. Den er omtrent akkurat det samme.

GC 1.5 ca.

1000kr er alt for mye. Det er jo nesten en 360 for svarte!

Og mange timer med underholdning med den er jo ganske individuelt. Jeg har enda til gode å ha 5 minutter moro med den.

6624606[/snapback]

Det er fordi du har en negativ innstilling til den, da kan det aldri bli gøy.

PSP koster hva, 2000? det er jo nesten en Xbox360 Premium!

Betyr specs alt på spillgleden? virker som om du tror det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om du husker det, men hjemmekonsollene døde ut etter en Atari (husker ikke navnet). Nintendo gjennomlivet den med NES.

At du sier at DS skulle koste maks 3-400kr er bare totalt latterlig.

6624603[/snapback]

Nei, det er den ikke. Den er ikke verdt et øre mer. Teknologien sammenlignet mot PSP er jo bare skandaløs dårlig.

De døde ut ? Kan ikke vært særlig lenge da jeg kjøpte C64 i 1982 og det var fullt av spill på den. Men nå gjelder vel ikke den som spill konsoll kanskje... :roll:

Lenke til kommentar
Haha, ser ut som kovalev er på en liten tur for å spre eder og galle. Sjekk de andre forumpostene hans hittil i kveld.

6624507[/snapback]

Nei, jeg hater Nintendo. De tar alltid overpris for produktene sine. Bare se på DS. Dritt- teknologi til blodpris. Neste i rekken blir jo Wii. Gamecube hardware i ny innpakning, en gimmick kontroller.. 2000-3000kr, takk. Faen heller.

6624558[/snapback]

For det første: 3000? hvor får du det fra? for det andre: Gamecube Hardware? Wii er nok betydelig bedre selv uten å vite specsene.

Overpris på DS? koster 1000-lappen. Synes ikke dette er nevneverdig dyrt for en håndholdt som gir mange, mange timer med underholdning.

6624575[/snapback]

Betydelig bedre enn GC hardware ? Ro deg ned. Den er omtrent akkurat det samme.

GC 1.5 ca.

1000kr er alt for mye. Det er jo nesten en 360 for svarte!

Og mange timer med underholdning med den er jo ganske individuelt. Jeg har enda til gode å ha 5 minutter moro med den.

6624606[/snapback]

Det er fordi du har en negativ innstilling til den, da kan det aldri bli gøy.

PSP koster hva, 2000? det er jo nesten en Xbox360 Premium!

Betyr specs alt på spillgleden? virker som om du tror det.

6624626[/snapback]

PSP er også overpriset. Men teknologien tilsvarer prisen mye mer enn hva DS gjør.

Specs betyr mye, selfølgelig gjør de det. Hvis ikke, hva skal man kjøpe ny hardware for ?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om du husker det, men hjemmekonsollene døde ut etter en Atari (husker ikke navnet). Nintendo gjennomlivet den med NES.

6624603[/snapback]

Nei, det er den ikke. Den er ikke verdt et øre mer. Teknologien sammenlignet mot PSP er jo bare skandaløs dårlig.

De døde ut ? Kan ikke vært særlig lenge da jeg kjøpte C64 i 1982 og det var fullt av spill på den. Men nå gjelder vel ikke den som spill konsoll kanskje... :roll:

6624630[/snapback]

DS er så skandaløst dårlig at den selger mye mer enn PSP. Spillene er også så skandaløst dårlig at anmeldere verden over lovprisen dem ;)

Ja, spillkonsollene døde ut. Husker ikke når eller etter hvilken konsoll, men dette kan jeg jo finne ut.

Lenke til kommentar

Gah. Hvem vil jo ha 360? Den har jo bare 512MB ram. Det er jo så 2004. Nei, bruk heller dine hard sparte kroner på en PowerMac G5 med 16GB ram hvis du vil ha noe som varer i flere år fremover. Du kan jo riktig nok ikke spille mange spill uten emulering, men hei, det er jo spesifikasjonene som teller, ikke sant?

Lenke til kommentar

6624603[/snapback]

6624630[/snapback]

DS er så skandaløst dårlig at den selger mye mer enn PSP. Spillene er også så skandaløst dårlig at anmeldere verden over lovprisen dem ;)

Ja, spillkonsollene døde ut. Husker ikke når eller etter hvilken konsoll, men dette kan jeg jo finne ut.

6624658[/snapback]

Så siden den selger bedre, i Japan først og fremst, så skal det liksom bety noe ? Det mest-selgende spillet verden over for øyeblikket er Cars. Betyr det noe ? Egentlig ikke. ikke annet enn at folk flest har smaken i ræva.

Pluss at håndholdte maskiner også primært er for barn og DS er jo tross alt en del billigere så ikke rart foreldre heller kjøper den enn PSP til ungene.

Lenke til kommentar
Gah. Hvem vil jo ha 360? Den har jo bare 512MB ram. Det er jo så 2004. Nei, bruk heller dine hard sparte kroner på en PowerMac G5 med 16GB ram hvis du vil ha noe som varer i flere år fremover. Du kan jo riktig nok ikke spille mange spill uten emulering, men hei, det er jo spesifikasjonene som teller, ikke sant?

6624669[/snapback]

:nei:

Ikke nesten morsomt en gang.

Lenke til kommentar
Så siden den selger bedre, i Japan først og fremst, så skal det liksom bety noe ? Det mest-selgende spillet verden over for øyeblikket er Cars. Betyr det noe ? Egentlig ikke. ikke annet enn at folk flest har smaken i ræva.

Pluss at håndholdte maskiner også primært er for barn og DS er jo tross alt en del billigere så ikke rart foreldre heller kjøper den enn PSP til ungene.

6624697[/snapback]

salg av konsoll og salg av spill kan ikke sammenlignes.

Og det andre utsagnet ditt er det dummeste jeg har hørt faktisk.

Lenke til kommentar

6624669[/snapback]

6624707[/snapback]

Vel, the føles nesten ut som at holdningen din er slik.

Lenke til kommentar

Det er ikkje specs som teller..har ps2 bra specs?? xbox kom ett år etter ps2 med mykje kraftigere hardware men alikevel..den hadde ikkje sjangs mot ps2..

hva koster xbox no.? under tusenlappen..ps2 koster forsatt 1700kr i butikken..

om det er overprisa..seff er det det..men den selger som hakka møkk..

den selger faktisk mer enn xbox 360..på grunn av ett meget stort spillutvalg..faktisk over 7000 titler til ps2..så beste specs har lite og si, og for berre og si det, ps2 er til og med svakere enn gamecube..

Lenke til kommentar

6624669[/snapback]

6624707[/snapback]

6624746[/snapback]

Poenget er tech mot pris. 360 er ganske mye for pengene. Ikke at jeg liker 360 dog.

Lenke til kommentar

6624669[/snapback]

6624707[/snapback]

6624746[/snapback]

Poenget er tech mot pris. 360 er ganske mye for pengene. Ikke at jeg liker 360 dog.

6624789[/snapback]

Jeg er klar over det, og per definisjon er vel det meste av denne typen teknologi overpriset. Personlig er jeg en gamer som gir blanke i specs så lenge spillene gir meg en god opplevelse. ICO, som er mitt favorittspill kjører på tech fra år 2000.

Lenke til kommentar

6624789[/snapback]

Kanskje det er "din" smak som er ræva siden alle andre enn deg liker ditt og datt.

Du liker ingenting. Kjøp deg en kortstokk og legg deg en kabal. Koster nesten ingenting og du kan finne på egne spill uten at det koster annet enn tankekraft.

Tror du skal vente til konsollene er på markedet og DU har prøvd dem før du slenger om deg med møkkakomentarer.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Det eineste som fremstår som latterlig her er Kovalev sine forsøk på å rakke ned på MS og Nintendo. Og ved å ha vert innom å spredt kvalme med 3-4 brukernavn fremstå han som komplett idiot,og det bør vel gi ein viss pekepinn for folket.

Så gratulerer da :fun:

Lenke til kommentar
I kjølvannet av Immersion sin suksess med saksøkningen av Sony, så har Anascape Ltd. saksøkt Microsoft og Nintendo for lignende patenter.

Legger ved dokumentet som viser saksøkelsen. :)

6621476[/snapback]

Kan noen fortelle meg hva disse selskapene har gjort!

Go Microsoft :thumbup:

Lenke til kommentar
I kjølvannet av Immersion sin suksess med saksøkningen av Sony, så har Anascape Ltd. saksøkt Microsoft og Nintendo for lignende patenter.

Legger ved dokumentet som viser saksøkelsen. :)

6621476[/snapback]

Kan noen fortelle meg hva disse selskapene har gjort!

Go Microsoft :thumbup:

6625122[/snapback]

Det ligger en kopi av søksmålet vedlagt i den opprinelige meldingen du quoter til, filen heter 'anasacape.pdf'

Der står det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

6624603[/snapback]

6624630[/snapback]

6624658[/snapback]

6624697[/snapback]

HAHAHA roflmfao

du får meg til å le hardt kovalev :!:

godt å se at ikke alle biter på nintendo sin "spilleglede" greie

stort sett enig i det du sier kovalev

men synes DS'en virker mer praktisk som bærbar dings da den har ett lokk som beskytter skjermen og at den er mindre, mer praktisk og ha med seg

synd den ikke kan så mye da, annet enn å spille spill...

Lenke til kommentar
Det er jo det Nintendo står for, spill. Den prøver ikkje å vere noen form for "Jack of all trades" slik som PSP heller.

6704065[/snapback]

Siden du drar inn PSP, Jack of all trades, skal det være noen form for negativ sak det eller? :D

Skal det være negativt at man kan gjøre mye med en håndholdt greie i 2006? :hmm:

Så slipper vi sarkasmen løs:

Pda.. Det er JOAT det.. For noe piss, at de ikke bare kan konsentrere seg om mailfunksjonene? De hadde jo vært mye bedre da..

Eller PC for den saks skyld.. Jævla JOAT dritt fra ende til annen..

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...