NoNamed Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 har irritert meg i flere år nå.....finnes det et program/crack/tweak software som gjør at man kan få bagrunnen på ikon teksten usynlig(samma som bakgrunnsbilde) det må vel finnes...irriterende og ha en pen dame der med stygge ikoner i tillegg til en blå(...) bakgrunn på teksten "min datamaskin"(osv) JA jeg vet at det går an og skjule alle ikonene...men det er ikke det jeg lurer på :smile: Lenke til kommentar
cyc Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du kan rename de til " ". Men husk at alle kan ikke hete " " Bare bruk en mer space for hvert ikon. Håper dette løser problemet ditt. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 jaja jeg vet at det går !!! jeg lurer på omd et er noe program som kan få den bakgrunnen til og bli transparent og bruke bakgrunnen som er på skjermen istedenfor en eller annen teit farge....jeg kan alle de triksa... og ja finnes sikkert på google.com eller tucows.com men det blir litt enklere hvis noen anbefaler et program så slipper jeg og lete etter det(hvis det finnes da) og prøve forskjellige for og finne en bra en Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Handything 3.0 gjør det, plus et par andre kjekke ting, f.eks lagring av vinduer! IE 6.0 spretter nå opp på samme plassen, veldig kjekt! lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå