Gå til innhold

goblin eller gnomis engineer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du være supermann å redde dagen i instances gå for Goblin. Hvis du vil lage mange morsomme ting gå for Gnomish. Det er ikke mange items som krever enten gnomish eller goblin men de finnes. Jeg er goblin fordi at det er kjekt å vanishe for å komme ooc deretter å resse en healer etter en eventuell wipe. Siden du er hunter kan du jo Fd å prøve å resse. Det er dog bare Goblin Jumper Cables XL som krever Goblin engineer. Goblin Jumper Cables kan alle engineers bruke. Men de fungerer sjeldent. Jeg ville ha gått for Goblin hadde jeg vært deg.

Lenke til kommentar
Gnomish. Velger du Goblin kommer du før eller senere til å angre, tro meg. :)

6621990[/snapback]

 

Sånne poster er lite forklarende.

Gi en grunn.

6622050[/snapback]

Gnomish Death Ray, Gnomish Battle Chicken, Gnomish World Enlarger

 

vs

 

Goblin Dragon Gun, Goblin Bomb Dispenser

 

Leter man opp litt info om de itemene som er unik for (som kun kan bli brukt av) hver spesialization, er det fort gjort å finne ut at Gnomish kommer bedre ut.

 

De bedre sakene fra Goblin kan man få en Gobin engineer til å lage for deg, mens mye av de gode sakene i Gnomish er (desverre) Gnomish-only.

Lenke til kommentar
Gnomish. Velger du Goblin kommer du før eller senere til å angre, tro meg. :)

6621990[/snapback]

 

Sånne poster er lite forklarende.

Gi en grunn.

6622050[/snapback]

 

Ultrasafe transporter gadgetzan :)

Edit: er vel kansje litt mindre aktuell nå, men den har vært gull verdt for meg hvertfall :tease:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Med tanke på at AQ20 og AQ40 ligger i silithus ville jeg valgt gnomish. Da kan man teleportere seg til gadget hver 4 time:) Dette har vært uuutroolig nyttig for meg. Ikke det at jeg har vært i AQ40 enda da men.

 

Goblin er kanskje mer for dem som pvp'er mye med sine bomber etc. Personlig har jeg omtrent aldri brukt bomber i spillet da jeg stort sett charger:)

Lenke til kommentar
Med tanke på at AQ20 og AQ40 ligger i silithus ville jeg valgt gnomish. Da kan man teleportere seg til gadget hver 4 time:) Dette har vært uuutroolig nyttig for meg. Ikke det at jeg har vært i AQ40 enda da men.

 

Goblin er kanskje mer for dem som pvp'er mye med sine bomber etc. Personlig har jeg omtrent aldri brukt bomber i spillet da jeg stort sett charger:)

6626605[/snapback]

 

det er veldig hendig å bruke mot en mage som nettopp har frost-trappet deg.

Lenke til kommentar

Det som er så genialt er at du faktisk kan løpe og kaste de også :)

 

er ikke sikker på hvor lenge stunnen varer, men en venn av meg som (nesten) var rank 12 brukte dette på warrioren sin, fungerte kjempebra. Vurderer å ta det på shadowpriesten min også faktsik, tenk deg wsg, når du kommer løpende med flagget ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...