RastaXP Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Synes det burde vært en tråd som tok opp alt av teite hendelser fra dagen som gikk. Tenker på morsomme/teite/pinlige historier som akkurat skjedde den dagen man skriver innlegget. Jeg kan starte med en lørdags historie (Ja, vet det er Søndag men det har ikke skjedd noe på det siste kvarteret etter midnatt.) Så... anyhow.. jeg og en kompis gikk å surra i byen som vanlig. Da det var ekstremt kjedelig, satt vi oss og gapte i en park. Der diskuterte vi mange plagsomme ting og personer, og plutselig roper kompisen: "KEM E DET SOM DRIV KASTE TING PÅ MÆ". Jeg ser rundt og oppdager en brunklatt på skuldra hans, en feit, glinsende og ekkel sak, og der i skyene stuper en kråke som tydeligvis hadde gjort sitt fornødene. Så braser det uti i latter og kompisen stauker med å få av seg genseren, problemet er bare at bæsjen er så blaut å myk at den garantert kommer til og ende i nakkehåret. Så, for å forhindre dette må han gni bæsjen utover armen slik at den kan "tørke" litt opp. Og dermed blei hele genseren et stort scenario av guano, hvilket selfølgelig var ekstremt teit og artig. Kanskje ikke verdens sykeste hendelse, men i allefall det eneste artige som skjedde denne lørdagen. Kall det gjerne bad taste in humour, men det måtte sees for å være sikkelig artig. Endret 6. august 2006 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Siste ordet er en generell chatte-tråd. Kan alldeles ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 jeg kan for telle masse teit , men jeg synes det er teit at svigerfar skøt svigermor med hagla :/ denne tråden er btw og teit Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kan alldeles ikke sammenlignes. 6620971[/snapback] I just did. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå