d'espresso Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "Ja, kjære"/ "Yes, dear" har nå vært nede fra plakaten () en stund.. 103 episoder fordelt utover 5 sesonger ble det vel.. Og nå blir det ikke mer?!?! Hva er det for noe tull? Serien er genial! Noen som er enige? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 En relativt middelmådig situasjonkomedie som ikke skiller seg ut i noen retninger. At den fikk kjøre over 5 sesonger viser vel egentlig bare hvor mye tid de må "fylle" Jeg skal ikke si at jeg ikke lo litt innimellom, men noen Seinfeld var det ikke Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Nei, noen Seinfeld var det nok ikke.. Men synd at du ser på det slik.. jaja, så lenge jeg kan kose meg med en serie jeg liker.. Og du, om de bare trengte å fylle tiden så hadde de nok tatt noe dårligere.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Yes, dear var en veldig bra komedie, de fleste episodene var over gjennomsnittet bra, humoren var "vittig og koselig", osv. Men for å si min personlige mening så vil jeg ikke savne serien dersom den nå blir avsluttet. Jeg synes ikke den skiller seg ut fra jungelen med lignende serier, og da synes jeg det holder med fem sesonger. Fem sesonger er tross alt ganske mye. Men som sagt, en morsom serie som jeg ikke har noe imot å få sett litt repriser av o.l., blant annet er det fint at TV2 for tiden sender den alle hverdager kl. 18.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå