Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn det går når man bare trykker Yes, Yes, ok etc når man innstallerer. Haddde du fulgt med under install så hadde du sett hvorfor det kom, samt muligheten for å ikke installere det :)

6622506[/snapback]

LOL, jeg må bare le av deg, heg sjekker alltid grundig over hva jeg innstallere å dette her sto det ingenting om så ikke påstå at jeg bare trykker yes når jeg innstallerte det, vis du ikke har noe bedre å si i denne tråden råder jeg deg til å holde flabben din.

Lenke til kommentar

Klarer du ikke å bruke regedit ?.

Klikk start , deretter kjør eller run for engelsk xp , og skriv inn regedit , trykk OK .

Naviger til run seksjonen i venstre vindu .

H_Key Local Machine

Ekspandere med å trykke på + tegnet .

Finn så SOFTWARE , ekpsandere denne .

Finn så Microsoft , expandere denne

Finn så windows , expandere denne .

Finn så current version , ekspandere denne.

Finn så run og merk denne .

I høyre vindu har du da alt som autostarter ved boot av win.

Merk den daemontools when USave greia og trykk delete tasten .

Gå ut a regedit , reboot systemet , deretter fjern mappe .

Se vedlegg

post-35394-1154870120_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sånn det går når man bare trykker Yes, Yes, ok etc når man innstallerer. Haddde du fulgt med under install så hadde du sett hvorfor det kom, samt muligheten for å ikke installere det :)

6622506[/snapback]

LOL, jeg må bare le av deg, heg sjekker alltid grundig over hva jeg innstallere å dette her sto det ingenting om så ikke påstå at jeg bare trykker yes når jeg innstallerte det, vis du ikke har noe bedre å si i denne tråden råder jeg deg til å holde flabben din.

6622648[/snapback]

Du mener det ja? Nå er jeg ikke hjemme så jeg får ikke laget screenshot til deg, men denne tråden fra det offisiell deamon-tools forumet får vel holde som bevis :)

(bla litt nedover så får du se)

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/t9793-how-...out-adware.html

Litt dumt å være så stor i kjeften når du tar feil ;)

Lenke til kommentar
Hei hå!

Lastet ned deamon tools men uninnstallerte det igjen, men får fram denne hver gang jeg starter maskina, hva er problemet her? er det ett virus? hvordan blir jeg kvitte den?

se bilde under.

ererjc1.jpg

6620573[/snapback]

Sky alt som det står When u save now på som pesten, fikk dette når jeg innstalerte Bearshare i fjor høst og ble enormt plaget av dette programmet som skjulte en masse drit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...