kingbee Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har en eldre maskin som jeg har skiftet til ny HD, og lagt inn Win98. Problemet er at den er veeeldig treg (oppstart osv), så jeg regner med at jeg trenger nye drivere. Men jeg vet ikke navn og nummer på det som er inni maskinen, HK, skjermkort osv. Finnes det et program som kan finne ut dette og som virker med win98? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Prøv Aida32 http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/AIDA.shtml Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Takk for det, men jeg klarer ikke laste det ned. Får bare en feilmelding. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! CPU-Z finner ut en del. Og så finnes det vel noe som heter "everest" eller noe lignende. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Takk! CPU-Z klarte jeg ihvertfall å laste ned, så jeg prøver det i morgen. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Ja, AIDA32 ble kjøpt opp og bytta navn til Everest. Men det støttes ikke lenger, så produsenten har fjerna nedlastingslinkene. Men ved å google på de to navnene finner du de sikkert på diverse nedlastingssider, dersom CPU-Z ikke gir deg det du trenger. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 et lite tips, utenom det å laste ned nye drivere så kan du trykke på: start--->kjør og skriv msconfig der går du på oppstart og fjerner det du ikke har bruk for feks msn og alt sånt! men ikke fjern noe du ikke vet hva er, det kan være dumt.. utenom det annbefaler jeg å ta en spywaresjekk med ad-aware eller spy sweeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå