Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Active X / java problemer og Homestead.com!

Anbefalte innlegg

Hei har et problem med å få noe Java- greier og Active-X kontroller til å funke som det skal. Mener i alle fall at dette må være problemet.

Jeg har Windows XP, Norton Internet Security 2006, Internet Explorer 6. Bruker i tillegg Spybot og Ad-aware SE, samt SpywareBlaster(har deaktivert cookies/Active X beskyttelsen her da den begrensa altfor mye!). Har " "på" cookies på Alternativer for Internett, Personvern, og har også middels personverninnstilling.

Jeg gjør ikke så voldsomt avanserte ting på nettet, men er administrator for en nettside som jeg har laga i Homestead! Her kommer jeg ikke inn lenger. det kreves at man installerer en Active X kontroller, men det får jeg altså ikke noe alternativ på. Vanligvis skal det jo komme opp en gul linje øverst i nettlesern/nettsida, hvor man kan trykke og installere denne Active X. Muligens har jeg avslått denne muligheten en gang i begynnelsen da jeg fikk PC'en, men jeg burde jo ikke straffes for evig..:(

Tenkte å laste ned noe java-greier fra java.com. her skulle den nedlastingsprosessen først sjekke konfigurasjonen på pc'en min...Men dette går ikke, den bare stopper opp! Slik ser det ut da:

javaopplegg.jpg

Når jeg skal logge meg inn på homestead.com, så kommer jeg meg helt inn og kan velge hvilken side jeg skal redigere og få opp, men det kommer ikke opp slik det skal. Dette skjer ikke på andre maskiner jeg har prøvd homestead på. Så langt kommer jeg:

homestead-siden-1.jpg

Imens så står denne og går, noe den normalt sett ikke skulle gjøre da sida burde vært ferdig lasta. men de "prikkene" går att og fram fordi homestead jobber og jobber med å prøve å finne et eller annet...:

homesteady.jpg

Vel, håper noen skjønner et kvekk av dette. Hadde vært kjempefint å få noe hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...