mozzdart Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! jeg er ikke noe flink med innlegg da, men skal prøve så godt jeg kan da! Hei! jeg trenger litt hjelp med noen bilder.. pappa og resten av familien har vært på ferie. og de kom hjem for noen dager siden. han har plagdes med bilden som han har lagt på datan fra pc. han sier han la bildene inn i en mappe. og alt var som det skulle. neste gang han skulle legge inn flere bilder i samme mappe, og han når han skulle ta lysbildefremvisning, så lå liksom de bildene han hadde lagt inn i mappen første gang, oppå de andre bildene, så når han åpner bildet. kommer de bildene han la inn i mappen sist. så han har lyst p de bildene. men får de ikke frem. derfor trenger jeg hejelp. jeg skjønte ikke mye av det selv. men har aldrig hent meg. :S takker så meget til de som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Høyreklikk og gjår så her.. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Høyreklikk og gjår så her.. 6621912[/snapback] det hjalp ikke.. =/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nå må du slutte å lage flere tråder om samme sak, har slettet 4 stk. nå Vennligst hold deg til denne tråden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Kva om du endrer visning til listevisning eller detaljvisning (høgreklikk --> View --> List/Details), eller berre sorterer dei på ny etter namn/type (den menyen taz viste, klikk på Namn eller Type)? Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Kva om du endrer visning til listevisning eller detaljvisning (høgreklikk --> View --> List/Details), eller berre sorterer dei på ny etter namn/type (den menyen taz viste, klikk på Namn eller Type)? 6631717[/snapback] det hjalp ikke det heller? Lenke til kommentar
xans Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hold markøren (pilen) på det øverste bilde der du vet det ligger to, trykk ned venstre musetast og hold den nede,dra så øverste bilde(fortsatt med musetasten nede) til den ledige plassen i albumet, slipp musetasten og forhåpenligvis har du begge bildene tilbake. Lykke til xans Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hold markøren (pilen) på det øverste bilde der du vet det ligger to, trykk ned venstre musetast og hold den nede,dra så øverste bilde(fortsatt med musetasten nede) til den ledige plassen i albumet, slipp musetasten og forhåpenligvis har du begge bildene tilbake.Lykke til xans 6635019[/snapback] Takk for hjelpen.. men det hjalp ikke det heller =/ :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå