Iceman22 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg har fått Tilbud opplæring/skoleplasss på 3 valget mitt og har ikke svart om jeg ønsker å ta plassen. På andre valget mitt så er jeg nr 20 på ventelisten og 16 på førstevalget mitt. Er jeg fortsatt på ventelisten selvom jeg IKKE svarer på 3 valget mitt? Eller er det slik att jeg må svare ja eller nei til 3 valget mitt for att ventelisten skal fungere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er en stund siden jeg var inni dette, men svarer du ja til 3. valget så forsvinner du hvertfall fra ventelistene. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 * Dersom du blir tatt inn på et av dine lavere ønsker, kan du ta imot plassen og samtidig stå på venteliste til høyere ønske®. ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 * Dersom du blir tatt inn på et av dine lavere ønsker, kan du ta imot plassen og samtidig stå på venteliste til høyere ønske®. ? 6620216[/snapback] Jøss, kanskje blitt no nytt eller jeg som er på bærtur da... Men da må du nok krysse av for venteliste i Vigo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå