lasse91 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 spare inn på hovedkort går ikke for netshop har ikke noe billigere hovedkort som støtter core 2 duo.. men jeg kan jo gå for am2 da men det er ikke like sterk som core 2 duo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 spare inn på hovedkort går ikke for netshop har ikke noe billigere hovedkort som støtter core 2 duo.. men jeg kan jo gå for am2 da men det er ikke like sterk som core 2 duo 6624500[/snapback] Netshop har desverre ikke noe billige slike hovedkort nå nei. Men jeg vil tro at de får inn slike innen Core 2 Duo kommer på lager. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 ja men da må jeg vente med pcen kan det hende at am2 er noe å satse på eller kanskje pentium prosessorene til intel med dual core Lenke til kommentar
Satans_Claw Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 ja men da må jeg vente med pcen kan det hende at am2 er noe å satse på eller kanskje pentium prosessorene til intel med dual core 6624536[/snapback] Du bør nok velge am2 isteden for pentium, men det beste hadde nok uansett vert og venta Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 waaaaaaaaaa da for jeg jo ikke pcen før skolestart.... ja ja får leve med denna møkka pcen frem i tid en stund da...... men er de ubekreftet datoene ganke nøyaktige eller kan det hende det går lengre tid? Lenke til kommentar
Satans_Claw Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har ikke noen erfaring med net shop, men vist der likt som på ps data så forandrer ubekreftet datoen seg en dag for hver dag som går helt til de vet når de får det inn. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 en annen ting jeg lurer på er : leger de inn windows for meg eler må jeg sløse 700 kr på det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 en annen ting jeg lurer på er : leger de inn windows for meg eler må jeg sløse 700 kr på det? 6624680[/snapback] Om du plukker deler selv, så må du legge til Windows selv og også legge det inn selv. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 har vurdert å heler gå for am2 prosessore i og med at jeg kan spare inn noen få kroner på dette... pga at jeg trenger pengene på noe annet nytt så her er det nye oppsettet mitt: HK CPU HD Skjermkort DVD Kabinett RAM Strømforskyning Skjerm Operativsystem Er det noen som har erfaring med denne skjermen?? Eller har sett noen gode tester på den? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) For all del, den første PSU'en du har linket til er av veldig god kvalitet. Med en gang folk ikke vet om et merke tenker de ikke kvalitet... Antec Truecontrol med 550 W, 2x 19A 12V rails....Er også blant kategorien "SLI ready". Ville helt klart gått for den istedenfor bZerk... Ser også at 7600GS kortet du linket til er AGP, det vil ikke fungere på et HK med Pci-e Endret 7. august 2006 av fflex Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 ok men hvilket skjermkort må jeg ha da? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 hva skal du bruke maskina til? er det spilling ville jeg gjort noen endringer. i form av større skjermkort. finansieres ved å droppe windows, litt billigere cpu og litt billigere ram. Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 kom med forslag leif einar den skal brukes til litt av vært b.la spilling av wow og oblivion... mener du at jeg ikke skal ha windows på pcen?? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 cpu denne kan du bare skru opp hastigheta på hvis du får bruk for det. 700 spart... og widows har du sikkert liggende, eller noen.... 1400 spart så 7900gt er tilgjengelig. har mere bruk for grafikk kort enn stor cpu Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 det er greit med lavere hastighet på cpu men jeg kan ingenting om klokking så der svikter mine kunnskape litt.... ja jeg har faktisk en windows cd liggende, men denne tilhører en medion pc, funker den å bruke da??? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ikke kjøp bZerk PSU! For det første så blir de glovarme. Og for det andre, så lager de en høyfrekvent lyd som er svært slitsom å høre på. Også er den ikke noe pen heller. Alt for "fjoRtiZZ" aktig. Kjøp heller Hiper eller MIST, tror ikke Netshop fører MIST men.. Hiperen er veldig god! Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 hiper er dyr og jeg er fjortizz eller nesten i hvertfall da Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Men IKKE kjøp bZerk. De er ikke noe gode til å produsere PSU'er. Det fins mange andre alternativer. Du for ikke lov selv om du nesten er fjortizz heller! Du får ikke lov! Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 nei vel skal se på noen andre da men vet du om noen billige psu erda ? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 men er dte noen andre enn leif einar som mener jeg bør nedgraere cpu?? og som sagt jeg kan ingenting om overklokking... og hvis jeg må overklokke.. må jeg da ha et dyrere skjermkort oxo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå