Gå til innhold

Liten skummel opplevelse


fakey

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en lignende opplevelse en gang. Bortsett fra at jeg satt med diare på dassen med en ganske bra hodepine og feber. Holdt på å besvime. Svartnet helt for meg. Aner ikke hvorfor men det var skummelt som faen. Trodde jeg kom til å besvime jeg, så prøvde å lene meg bakover så jeg ikke skule dunke hodet i gulvet :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg gjort mange ganger. Ene gangen så deisa jeg rett på kjøkkenbordet. Heldigvis var det bare noen tallerkner og glass som ble knust. Andre tilfellet var da jeg traff kanten av vår 32" tv med hodet. Heldigvis gikk ikke tven i gulvet. Har også hatt den følelsen av at jeg snart slokner rett før jeg skal ned en trapp. Men da har jeg klart å stoppe og holde meg fast i noe.

Lenke til kommentar

Ser det er mange som foreslår jerntilskudd. Vær dog oppmerksom på at Nordmenn er blant de som er på verdenstoppen med jerninnhold i kroppen da vi tar opp jern i fra maten lettere enn andre folkeslag. Det sies at det stammer fra vikingtiden, uten at jeg helt husker hvorfor (hørte dette på nyhetene på radio). For mye jern kan føre til forgiftning, så hør med lege før dere begynner å dytte i dere masse jerntilskudd.

Lenke til kommentar

Har vært med på et tilfelle der jeg besvimte helt totalt..var borte i et halvt minutt nesten. Var hos bestemora mi og skulle reise meg fra stolen og da jeg kom til meg selv så lå jeg på gulvet med hunden til bestemor i fanget. Han merket med en gang at det var noe og la seg i fanget mitt :love:

 

Pappaen min hadde samme problemet og det er noe man som oftest har i vekst-perioder og det kan slå ut når man har spist lite og reiser seg.

Lenke til kommentar
Dette har jeg aldri opplevd og har noen timer pr. dag forran skjermen så var jeg deg ville jeg ha snakka med Dr. S Prøytegal.

6620178[/snapback]

 

Ikke tull med slikt, i byen forleden dag såg jeg en willmann (Som visstnok var tannlege.. har bilde av dette!)....

 

se hva jeg fant her

ser du lenger oppe står det "Collosseum - Det komplette - Tannhelsetilbud" :no::hmm::ermm:

 

 

 

Hadde det vært epilepsi hadde du mest trolig ikke husket noe som helst av hva som skjedde. Bare at du f ekse reiste deg opp også poff. helt svart minne! (tror jeg da)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...