Poor Leno Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hei! Jeg har nå blitt hekta på Grey's Anatomy! Jeg har sett hele sesong 1 (kun 9 episoder) og er godt ute i sesong 2! Jeg synes denne serien er kjempebra, og lurer på om det er noen andre på diskusjon som mener det samme! For de som ikke har sett serien, vil jeg beskrive den som en blanding mellom "Akutten" og "Frustrerte Fruer"! Skikkelig spennende, og skikkelig morsom! Håper det ikke bare er meg! Leno Endret 5. august 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det er den eneste serien jeg har hatt ork til å sette meg ned å se fast de siste X antall årene...det sier egentlig sitt for mitt vedkommende :=) Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det er jo alerede en tråd i denne kategorien som tar for seg Grey's Anatomi. Liker du Greys Anatomy? heter den. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 ahh.... Men da.... Kan jo egentlig denne tråden bli stengt! "Doctor... Pull the plug on it" Lenke til kommentar
Tia Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei! Jeg har nå blitt hekta på Grey's Anatomy! Jeg har sett hele sesong 1 (kun 9 episoder) og er godt ute i sesong 2! Jeg synes denne serien er kjempebra, og lurer på om det er noen andre på diskusjon som mener det samme! For de som ikke har sett serien, vil jeg beskrive den som en blanding mellom "Akutten" og "Frustrerte Fruer"! Skikkelig spennende, og skikkelig morsom! Håper det ikke bare er meg! Leno 6619922[/snapback] Grey's anatomy er den beste serien som finnes=) Nettopp ferdig å se episode 17 av sesong 3. De som ikke har sett det ennå burde GLEDE seg:D Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fin tråd =) Men vet noen hva den sangen som gikk på tv2 en stund som reklame for Grey's Anatomy? Lenke til kommentar
tao3003 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fin tråd =)Men vet noen hva den sangen som gikk på tv2 en stund som reklame for Grey's Anatomy? Brandi Carlile - The Story ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå