DevilWeb Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Altså Jeg har en cpu, 750mhz AMD Duron .. Har tenkt til å overklokke den og lurer på, hvordan øker jeg bare cpu hastigheten, ikke minne og alt sånnt, og jeg har en vifte som kosta 250 kroner for ca ett halvt år sia og cpuen ligger på rundt 30-40 grader, hvor mye kan jeg overklokke den tror dere? på hvor mye vil jeg merke forskjell? er det bra nok vifte? Plz svar.. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg ville ikke klokka opp mer en kansje 100 Mhz... Det hjelper ikke sååå mye uansett... Hvis du tenker på at det kansje vill gå bedre i spill og slikt, så er det feil. Skaff nytt grafikk kort kammerat!! :smile: Lenke til kommentar
DevilWeb Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Ok, men jeg tenker på generell hastighet på pcen, oppstart, start av ting og tang osv.. Hvis jeg skaffer meg en bedre vifte hva da? PS: Har noen et par guider om hvordan jeg installerer en extra vifte i kabinettet? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Det finnes guider for det meste men akkurat noe s* element*rt som montering av en kabinettvifte trenger man vel ikke noen guide til .. ihvertfall ikke hvis du kun skal plassere den i front eller bak i kabinettet .. men har du tenkt til * skj*re ut viftehull s* er det bare * finne frem m*leb*ndet og dremelen :razz: Lenke til kommentar
shebban Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 CPU Databases - AMD -------------------------------------------------------------------------------- Duron 750 Results.... Total Entries in Database for Duron 750 - 433 Average overclocked speed - 964 Mhz Lenke til kommentar
shebban Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Den mest overklokka duron 750mhz kjøres på 1596mhz. Og det er med luft kjøler :smile: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 18:24, skrev shebban:Den mest overklokka duron 750mhz kjøres på 1596mhz. Og det er med luft kjøler :smile: Det var heavy overklokking! Lenke til kommentar
shebban Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 ganske bra ja. Finner oversikt over maks mhz per cpu i cpu databasen til http://www.overclockers.com/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vell det er mange der som er falske da.. De krever jo ikke noe bevis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå