Mortis747 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Hvordan kommer jeg på internet med Sony clie nr70v?? Kåster det noe og gå på internet med den?? HJELP!! Takk til dere som svarer!! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Hvordan kommer jeg på internet med Sony clie nr70v?? Kåster det noe og gå på internet med den?? HJELP!! Takk til dere som svarer!! 6619761[/snapback] du må bruker irda for å koble mot mobil, som da må ha modem. bruker du gprs så vil det koste tilsvarende pris som operatøren krever per kb. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Hei. Hvordan kommer jeg på internet med Sony clie nr70v?? Kåster det noe og gå på internet med den?? HJELP!! Takk til dere som svarer!! 6619761[/snapback] du må bruker irda for å koble mot mobil, som da må ha modem. bruker du gprs så vil det koste tilsvarende pris som operatøren krever per kb. 6619890[/snapback] så vis jeg bruker irda og kobler den til mobilen kan jeg gå på internett?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hei. Hvordan kommer jeg på internet med Sony clie nr70v?? Kåster det noe og gå på internet med den?? HJELP!! Takk til dere som svarer!! 6619761[/snapback] du må bruker irda for å koble mot mobil, som da må ha modem. bruker du gprs så vil det koste tilsvarende pris som operatøren krever per kb. 6619890[/snapback] så vis jeg bruker irda og kobler den til mobilen kan jeg gå på internett?? 6621625[/snapback] med de rette innstillinger, ja Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 men hvordan får jeg de instilingene da?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 men hvordan får jeg de instilingene da?? 6628716[/snapback] du får spørre dataavdelingen hos operatøren din. si at du skal på nett med en pda og trenger hjelp. Lenge siden jeg hadde den der, så husker ikke hva som skulle til, men tror det blir en heller skuffende opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå