krroold Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har en Linksys WRT54GL router som skal gå an å installere og kjøre BNC på. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan gjøre dette? Vil helst ha en mini guide til hvordan gjøre dette. Hva jeg trykker på osv. Kjører DD-WRT v23 på routern Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Tror nok ikke det er noen ferdig løsning på dette, hvertfall ikke med DD-WRT.. irssi går derimot fint. Regner med det var psyBNC du tenkte på.. Endret 5. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
krroold Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Var PsyBNC jeg tenkte på ja til IRC. Skal vel være som linux. wget ipkg install "navn" Så vet jeg ikke mer. Derfor vil jeg vite mer nøyaktig. Vet ikke helt hvor jeg skriver det engang for jeg er ny me router greier og med hele DD-WRT panelet. Viss noen kommer med et fullt svar, kom også med en plass med gode BNCr da! Lenke til kommentar
krroold Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 RTFM? Evt. høre med leverandøren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå