Lille_Trille Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 jeg vil reinstallere sony ericsson pc suite, men får feilmeldingen: error 2437 invalid drive G:\ fra den samme cden prøvde jeg også å installere adobe elements, men får samme feilmelding. Jeg prøvde også å laste ned programmet fra sony sine hjemmesider, men får samme feilmelding. Er utrolig takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette. Har nettopp reinstallert driveren til skjermkortet fra cd, kan det ha noe å si?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nei, dette er nok heller samspillet mellom Windows og cdspiller. Restart maskinen. Lenke til kommentar
Lille_Trille Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 jeg har prøvd å restarte maskinen, men det hjelper ikke. Min cdrom ligger på E:\, G;\ er ikke ibruk, utenom via usb til minnebrikker ol. Dersom maskinen misforstår, finnes det noen måte jeg kan rette det opp på? Mvh Randi Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har du prøvd å deaktivere eller avinstallere cd-romen og så aktivere/installere igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå