Gå til innhold

Anime med samme kvalitet som FMA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, da lurer jeg på om det er noen anime-serier som har cirka samme kvalitet som FMA. Da mener jeg selve handlingen og historien!

Selv synes jeg FMA er den beste animeserien jeg har sett. Elsker den. Ser den for for andre gang nå.

 

Andre serier som er veldig gode:

Naruto (pre-fillers)

Elfen Lied

Vision of Escaflowne

 

Få mede deg FMA filmene også ;)

Er det ikke bare en?

Lenke til kommentar
Naruto uten fillers er av samme kvalitet imo :)

6622261[/snapback]

Aldrii livet. FMA er det mest geniale som noensinne er laget. Naruto kan ikke sammenlignes. Og ja, jeg er også narutofan.

6622270[/snapback]

Helt enig!

 

Er narutofan, men FMA er bare helt utrolig. Genial historie.

6666922[/snapback]

Jeg har ledd, jeg har grått (enormt), og jeg har levd meg inn i FMA-historien. Aldri vært borti samme emosjonelle nivå i Naruto, uansett hvor trist episoden er.

 

Jeg var deppa i mange dager etter siste episode med FMA. Både fordi slutten var trist, og fordi det var ferdig.

Lenke til kommentar
Er hellsing engelsk anime eller japansk?

 

Tenkte jeg skulle se på det nå som jeg har sett ferdig FMA

6674729[/snapback]

Er ingenting som heter engelsk anime, anime er 100% japansk animasjon. Om du meiner om den er på engelsk så finst det dub, men den er absolutt ikkje å anbefale.

Anime er alltid best på japansk, det er det eg synst.

 

Hellsing er forresten anime :p

 

Om du ser etter noke som er nesten på samme nivå som FMA så anbefaler eg Last Exile, Ghost in the Shell, Cowboy Bebop, The twelve Kingdoms og Neon genesis evangelion

 

Edit: Oi gløymte halve innlegget

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar
Er hellsing engelsk anime eller japansk?

 

Tenkte jeg skulle se på det nå som jeg har sett ferdig FMA

6674729[/snapback]

Er ingenting som heter engelsk anime, anime er 100% japansk animasjon. Om du meiner om den er på engelsk så finst det dub, men den er absolutt ikkje å anbefale.

Anime er alltid best på japansk, det er det eg synst.

 

Hellsing er forresten anime :p

 

Om du ser etter noke som er nesten på samme nivå som FMA så anbefaler eg Last Exile, Ghost in the Shell, Cowboy Bebop, The twelve Kingdoms og Neon genesis evangelion

 

Edit: Oi gløymte halve innlegget

6674993[/snapback]

Nei, jeg begynte å lure.

 

Siden jeg lasted ned hellsing med engelsk og japansk tekst, og siden handlingen er i england så ble jeg så usikker. Og siden den engelske dubben har så bra engelsk så ble jeg enda mer usikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...