deejay88 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er det noen som vet hvordan du skal kunne se pcen din på en LCD-tv, slik at windowsskrivebordet kommer opp på TVen?? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Bruk DVI/VGA-utgangen på skjermkortet ditt og koble til TV-en. Du kan også bruke tv-out og S-video, men dette gir dårligere kvalitet. Hvilket skjermkort har du? Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 PC på TV se her 6619375[/snapback] Kan ikke si jeg er den her inne med mest peiling på området, akkuratt, men siden det dreier seg om LCD-TV antar jeg at den har inngang for VGA (d-sub) og/eller DVi. For best mulig kvalitet ville jeg tro at dette var best? Goscinny Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er det noen som vet hvordan du skal kunne se pcen din på en LCD-tv, slik at windowsskrivebordet kommer opp på TVen?? 6619342[/snapback] Du kan jo kanskje begynne med å lese manualene til TV-en og skjermkortet.... Eller fortelle hva slags TV og skjermkort du har Lenke til kommentar
deejay88 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 ATI raedon 9550, kanskje ikke det aller beste akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå