Gå til innhold

Standard startmeny(den gamle grå)

Anbefalte innlegg

Prøvde å legge inn en patchet uxtheme.dll for å unngå program som stylexp for å endre windows sitt utseende, men når jeg startet om fikk jeg kun standard startmeny. Alt annet som vinduer og knapper kan endres på, men ikke startmenyen. Har prøvd å bytte tilbake til den gamle uxtheme-filen men uten suksess. Er det noen som vet hva som kan ha skjedd her? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Ikke annet enn det åpenbare; at StyleXP har endret flere filer enn bare uxtheme.dll.

Hent opp et eldre systemgjenopprettingspunkt, så er du i boks.

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar

Systemgjenoppretting fikset desverre ikke biffen, og siden jeg ikke har lagt inn stylexp er det nok kun uxtheme.dll som er endret.

Høyreklikk på oppgavelinjen og velg Egenskaper. Velg så Startmeny og velg den øverste startmenyen av de to radioboksene. Den står vel på den klassiske gjør den ikke?

Niks.

Lenke til kommentar

Det er faktisk sant det. Systemgjenoppretting er ikke noen tryllekunstner. Ikke for ingenting at jeg har Image opp og ned og i mente her, systemgjenoppretting er ubruklig etter min mening, når det gjelder XP, ja. Mange tror liksom at Systemgjenoppretting skal redde alt, men den gjør faktisk ikke det.

På en annen side så tror jeg du trygt kan bruke noe annet enn StyleXP for å modde desktopen din. Bare et lite tips liksom.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Reparer installasjonen din.

Sett inn XP CD-en og start maskinen på nytt. Du må velge at maskinen starter fra cd-en i BIOS om du ikke har valgt det.

Start installasjonen og velg R andre gangen du blir bedre om det. Ikke første for det er gjenopprettingskonsollet. Det er etter lisensavtalen da den søker etter tidligere installasjoner. Velg så den installasjonen har funnet og trykk R.

Dette erstatter alle systemfiler og burde fikse problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...