BoondockSaint Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle oppgradere systemet mitt litt før jeg kjøpte en helt ny PC, så jeg kjøpte en 6600GT agp kort, MEN da jeg satte det inn og hadde instalert driverne kom det en melding om at kortet trengte met strøm. dette burde jeg vel egentlig ha tenkt på iogmed at den er på usle 200w Dermed trenger jeg så kjapt som mulig en ny PSU, min 350w. Vil helst ikke betale mer enn 500kr. Gjerne brukt. Tenkte dere kunne gi meg noen tips på dette?? EDIT: fant etterhverrt ut at Skjermkortet var på 65 grader selv om ytelsen var dratt drastisk ned pga strømmangel. Er dette en normal tempratur?? Endret 5. august 2006 av BoondockSaint Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du plugget i den ekstra strømkabelen som skal være på? Jeg ville gått for: https://prisguiden.no/product.php?product_id=22526 eller https://prisguiden.no/product.php?product_id=34951 Dersom 65 grader er vel load, så er det ikke mye, er det idle så har du trøbbel. Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Nei, det har jeg ikke Får prøve det! kommer med nytt svar om 10 min Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du XFX eller Nvidia? XFX trenger mer en 350 w. Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Jeg har Nvidia... ledningen er for kort så den rekker ikke fram til skjermkortet. I manualen til skjermkortet står det uansett at jeg trenger minimum 350w. får vel kjøpe meg en ny en da EDIT Endret 5. august 2006 av BoondockSaint Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg ville satset på å teste det først, da det mest sannsynlig er problemet. Men selvfølgelig, ditt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå