Gå til innhold

Grunnen til at RP-servere bør ha egen battlegroup.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forresten greia med RP'ere og hangen til å snakke som middelalderske engelskmenn, være snille og høflige og greie mot alle og enhver? Rollespiller man som drittsekk/ond er det liksom FEIL. For da er man ikke høflig og bukker og nikker og neier og danser en liten dans før man angriper noen. Men det er jo minst like mye rollespilling å være ond som å være Politimester Bastian-snill.

Lenke til kommentar

jeg vil tro middelalderengelsk talende folk er i mindretall? så lenge man er "in character" er det ikke noe i veien for mer moderne språk, noe noen tydeligvis misforstår.. har aldri vært fan av shakespear tilnærmingen til RP...

Du kan spille så drittsekk du bare vil, men da blir du stemplet som det også, enkelt og greit.

edit: jeg tror fremdeles at battlegroups med vanlige PVP servere blandet med RP PvP kan ødelegge mye av PVP gleden fra RP servere... Man er tross alt vandt til litt "renere" chattekanaler på RP servere...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
jeg vil tro middelalderengelsk talende folk er i mindretall? så lenge man er "in character" er det ikke noe i veien for mer moderne språk, noe noen tydeligvis misforstår.. har aldri vært fan av shakespear tilnærmingen til RP...

Du kan spille så drittsekk du bare vil, men da blir du stemplet som det også, enkelt og greit.

edit: jeg tror fremdeles at battlegroups med vanlige PVP servere blandet med RP PvP kan ødelegge mye av PVP gleden fra RP servere... Man er tross alt vandt til litt "renere" chattekanaler på RP servere...

6619447[/snapback]

Haha, den middelaldergreia er bullshit. Jeg har hittil aldri sett noen som har forsøkt seg på ye olde eenglish som har klart det, og heller /w dem og bedt dem pent om å holde seg til det moderne språk som er mye enklere, altså noe dem kan.

Jeg som paladin rollespiller en generelt høflig person som selv i opphette situasjoner tiltaler de andre med høflighet. Derimot er det situasjoner (IC) hvor jeg har kalt folk for bitch og diverse verre ting som jeg ikke kommer på; selvfølgelig ved å unnskylde meg til andre rundt ved å si i (( )) at det er helt strengt bare IC og ikke har noen ting med at jeg hater personen, da jeg i de fleste av disse sjeldne tilfellene er folk jeg har hatt mang en god session med og greier :D

Lenke til kommentar
Sært kan du synes at det er, men hvis det blir gjort på rett måte er det så uendelig mye mer givende enn vanlig grind-o-rama- WoW. Man får brukt for fantasien på en helt annen måte ved RP spilling.

6619884[/snapback]

Det er nå din mening.

Jeg mener ikke at RP folk er mindre normale en andre folk, selvom de driver med noe jeg synes er sært.

Det blir som mitt syn på religion. Jeg synes all religion er bullshit, og helt på trynet. Men har ikke noe imot de som trur på det

Lenke til kommentar

Hm tror dette ødelegger PvP på Rp server noe til de grader. PvP-reglene på Defias Brotherhood-servern høres jo mye mer gøyale ut enn vanlig pvp.

RP er sært, bra RP-folka får smell i BG nå, 10hi.

I mitt sinn finnes det ikke noe artigere enn en morsom in-character samtale i bakgatene i Stormwind. Er jeg sær?

Lenke til kommentar
Hm tror dette ødelegger  PvP på Rp server noe til de grader. PvP-reglene på Defias Brotherhood-servern høres jo mye mer gøyale ut enn vanlig pvp.

I mitt sinn finnes det ikke noe artigere enn en morsom in-character samtale i bakgatene i Stormwind. Er jeg sær?

6620438[/snapback]

Det kan ikke jeg svare på. Men jeg synes nå da at RP er sært.

Lenke til kommentar
Hm tror dette ødelegger  PvP på Rp server noe til de grader. PvP-reglene på Defias Brotherhood-servern høres jo mye mer gøyale ut enn vanlig pvp.

6620438[/snapback]

Reglene var falske. Var bare jeg som gikk fem på en tullepost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...