Roug Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) er dette et bra kjøp? eller er det noen deler jeg burde bytte ut? Dere kan jo komme med andre alternativer, skal ha pc til rundt 20000 det er uten skjerm tastatur og mus Takk for svar Endret 5. august 2006 av Roug Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du lyst har du lov. Men jeg ville droppet 500gig disken. Enten tatt to i stripe på 250gig, eller tre/fire i raid5. Det ville gitt bedre ytelse, og i siste tilfellene bedre hastighet. Uten å gå ut over pris / noe særlig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Oppsettet ser bra ut ja. Skal du overklokke? Jeg anbefaler absolutt å kjøpe flere mindre disker enn få store. Da får du mer for pengene, og mindre sannsynlighet for å miste alt innholdet. Du får 2x320GB til under den prisen der. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Skal klokke ja, så må skaffe vifte burde vel også ha en dvd brenner. og disketstasjon? Har forresten også en 74 gig raptor disk, som blir system disk ok, går for 2 mindre disker 320 eller 250 sata2 også skal jeg skifte ut det hket, har dårlig klokke erfaring med MSI Asus eller abit tenker jeg. Håper jeg har maskina i slutten av måneden Endret 5. august 2006 av Roug Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Samsung har stille DVD-brennere om du synest det er viktig. Har du bruk for diskettstasjon? Tenk etter om det er nødvendig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Vist jeg skal ha raid så burde jeg ha diskettstasjon, er det ikke på det, det er normalt med drivere til raid? hadde det hvertfall før Får se på Den dvd brennern, trenger ikke være så stille skal ha en del vifter i maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå