hitokiri Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Om du er lei av mobilen din og har lyst til å se den bli knust av en fotomodell, finnes det håp. Les mer Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er vel noe av det dummeste jeg har sett. Også 80 kroner da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Herreliiiiiig! Hvorfor er folk såååå dumme at INGEN har funnet ut av at man kan tjene penger på dette?! Min teori er at de bare tar inn de defekte mobilene og reparerer dem og så selger dem. De knuser bare falske, som ligner på mobilen din Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Tror noen har missforstAtt her. Dette omhandler vel egentlig en softcore-tech-SM-fetish og opererer med mAnedlige medlemskontigenter som alle andre slike sider. Flott og alle vinner. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var bare slemt :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Tror ikke man kan ødellege en bærbar bare med og knuse tastaturet... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 "MODEM USERS PLEASE READ! Most of our recent videos are relatively large. A traditional modem might be too slow for downloads. We can help. Send us your modems and get a DSL line. Our charming technicians will smash your modems too. It's about time." Fy f, det passa! (er i nord-norge) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror jeg skal starte med det der også. Ta inn mobiltelefoner og PC-er. Knuse dummies, tjene penger. Hehe Men hvem i h**** vil betale for å knuse laptopen sin? Tror den skal være sinnsykt dårlig før man ikke kan få noen hundrelapper for den en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg