Hagr Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 HJELP! jeg har kjøpt en helt ny pc (ikke noe sånn kjempe-greier, men ok) Det eneste problemet er at prosessoren nesten ikke lar seg overklokke! den klokker ikke engang 2,6GhZ (orginalt 2,4) Noen må hjelpe meg! hva skal jeg gjøre? -Harald- Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 du har jo egentlig ikke gitt nok info om systemet ditt. Men du kan jo sjekke at du har nok strøm å rutte med temperaturen på cpu og chipset timings på ram bios ver. det du også må huske er at hver eneste kort/prosessor er litt forskjellig... kansje du har hatt uflaks Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 jepp... men hva er det med de 3200+ prosessorene? de lar seg jo klokke nesten ubegrenset, helt kjølig... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 AMD er ikke noen særlig gode overklokkere (med unntak av de svakere AMD 64 prosessorene, og Opeteron serien) så den du har er allerede klokket ganske langt for en amd. du kan jo også ha fått et dårlig eksemplar av cpuen (ikke dårligere ytelse, emn et som ikke klokker så godt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå