Gå til innhold

håndkle med piss


phony

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Julaften sucks uansett...

 

Du kan vel bare vaske håndkle, og så pisse på gulvet hennes som hevn?

6619838[/snapback]

Mja, hun gjorde det jo i fylla da stakkars. Har hvertfall en unnskyldning for det. Nei. Enten kvitter du deg med håndklet. Eller så kan du vaske det og bruke det igjen. Etter en eller to vask er det sikkert blitt fint og rent igjen.

 

Måter du kan kvitte deg med håndlket på:

 

Hive det i bosset

Brenne det i noe ubrennbart som en metall-søppelkurv

Lenke til kommentar
Brukte et håndkle på å tørke opp etter at en 17 år gammel jente pisset på gulvet mitt i fylla. :dribble:  Hva f*** gjør jeg med håndkle nå?? Any ideas? :hmm: må finne på noe kødd!

 

Tenkte å sende det i posten eller noe...

6618828[/snapback]

HAHAHAHA! WTF?!

 

Jeg ville kastet det...

Lenke til kommentar
Julaften sucks uansett...

 

Du kan vel bare vaske håndkle, og så pisse på gulvet hennes som hevn?

6619838[/snapback]

Mja, hun gjorde det jo i fylla da stakkars. Har hvertfall en unnskyldning for det. Nei. Enten kvitter du deg med håndklet. Eller så kan du vaske det og bruke det igjen. Etter en eller to vask er det sikkert blitt fint og rent igjen.

 

Måter du kan kvitte deg med håndlket på:

 

Hive det i bosset

Brenne det i noe ubrennbart som en metall-søppelkurv

6619886[/snapback]

Nå var ikke jeg helt seriøs i siste delen i innlegget mitt da, hehe.

Lenke til kommentar
før i tiden samlet kvinnene opp urin for å vaske klærne i.. Kanskje vi burde tisse litt på alle håndklær?

 

eller ikke...

 

Men selg det på e-bay! Det er nok av galninger der ute. I japan selger man jo brukt undertøy på automater sååå...

6619925[/snapback]

Utrolig off-topic men; gutta som var et år yngre enn meg på ungdomskolen pissa på hverandre i dusjen. Kanskje det ikke var så dumt av dem likevel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...