Gå til innhold

håndkle med piss


phony

Anbefalte innlegg

Utrolig off-topic men; gutta som var et år yngre enn meg på ungdomskolen pissa på hverandre i dusjen. Kanskje det ikke var så dumt av dem likevel?

 

Du er på er forholdsvis anonymt forum, hvorfor ikke bare si at det var din klasse ? :tease:

6619984[/snapback]

Fordi det ikke var det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig off-topic men; gutta som var et år yngre enn meg på ungdomskolen pissa på hverandre i dusjen. Kanskje det ikke var så dumt av dem likevel?

 

Du er på er forholdsvis anonymt forum, hvorfor ikke bare si at det var din klasse ? :tease:

6619984[/snapback]

 

I min klasse gjorde noen gutter det, vk1 idrett. Noen er bare sånn...

Lenke til kommentar
Ligger vel under sengen hans.

 

neida. Prøv å selg det på eBay. Sikkert noen som blir glad for det.

:p

6619451[/snapback]

 

 

jeg kastet d ut vinduet, to etasjer ned... må fjerne det i morgen da mistenksomme foreldre kommer hjem... ebay'ideen var massive... det er nok av syke folk "out there"...

 

men jeg kommer uansett ikke til å vakse det, jeg vil aldri bruke det, og unner ikke fammen det

Endret av phony
Lenke til kommentar

Du skulle ha lagt det i skogen som agn. Sikkert mange dyr som hadde vært interessert i den lukten^^ Blitt middag i flere uker framover, pluss at du kunne solgt den overføldige maten!

 

:cool:

 

Edit: f"#n, jeg glemte å si at du måtte skyte de dyrene, hehe :D

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar
Ligger vel under sengen hans.

 

neida. Prøv å selg det på eBay. Sikkert noen som blir glad for det.

:p

6619451[/snapback]

 

 

jeg kastet d ut vinduet, to etasjer ned... må fjerne det i morgen da mistenksomme foreldre kommer hjem... ebay'ideen var massive... det er nok av syke folk "out there"...

 

men jeg kommer uansett ikke til å vakse det, jeg vil aldri bruke det, og unner ikke fammen det

6620610[/snapback]

 

 

Du har kvittet deg med det, anbefaler deg å plukke den opp og hive det fremfor å forpeste miljøet :)

 

Denne tråden bærer ikke noe sted, jeg blir bare mer og mer forundret over hva som kommer av tråder (men sikkert bare jeg som er blitt gammal). Enda mer forundret over alle de spamsultne brukerne som strømmer til. Denne stenges, vakten tar seg av håndkleet.

 

arnold_and_a_towel_small.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...