Perra1 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei!, hvis denne tråden ikke passer inn her på dette forumet så beklager jeg på forhånd. Da kan den bare slettes. Men jeg lurer på en liten ting. Kanskje dere kan si hvordan størrelsene på kondomene er? Altså sammenligne dem med profil, for det er den eneste jeg vet om. Hvilken kondomer er større enn profil?, og hvor kan de kjøpes? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 For det første, så er vel Google perfekt til dette. Søk på kondomer eller noe lignende, og du vil mest sannsynlig få opp det du leter etter. Ellers så kan dette være noe for deg. I tillegg kan du mest sannsynlig få kjøpt forskjellige størrelser på kondomeriet, hvis du har muligheten til det. Uansett så har forumet en egen sex-tråd, som slike ting kanskje kan bli tatt opp i? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 De fleste man får kjøpt i butikken ligger på 18-19 cm, skal du ha større må du nok på kondomeriet. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Glem nå ikke at latexkondomer er veldig elastiske og du skal ha et monterutstyr for at en normal dong ikke skal passer. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Glem nå ikke at latexkondomer er veldig elastiske og du skal ha et monterutstyr for at en normal dong ikke skal passer. 6618851[/snapback] eee? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Handler om erfaring og teknikk, ingenting annet. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 De fleste man får kjøpt i butikken ligger på 18-19 cm, skal du ha større må du nok på kondomeriet. 6618815[/snapback] Hvilket merke er det? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har en pakke Protex og en pakke RFSU Nøkken og begge er 185mm lang. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hva er omkretsen på strikken nederst? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Diameter = 52mm. Regner med at det er på ringen. Fåes faktisk kjøpt kondomer med penisring fra Orion. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Profil har helt okey lengde, kunne gjerne vært litt lenger. Problemet er heller at de er ganske trange. Så om det er forslag til kondomer med plass til "mer" hadde vært fint å få vite. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Her er en som er litt større. Her er en til som påstår å være større uten at mål er oppgitt. Her er en som er 200x54mm. Her har vi en som er enda større, hele 215x57mm. Og en på 205x56mm. Regner med du finner mere om du bare leter på de rette stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå