alexkl Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg er 100% sikker på at speakeren står riktig. Men det er ett lite rift på ledningen. Kan det ha noe å si?Det ser ikke ut som om det er helt ned til kobberet i ledningen. assa 6619541[/snapback] Riften skal ikke ha noe og si, bare du ser at den har kontakt.. Og ikke kommer borti noe annet. Send tilbake cpu og hk da? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hmm. Litt info til. Har sjekket litt mer. Når jeg setter i rammen og skjermkortet kommer pcen på. Vifta på Skjermkortet svinger. Men jeg ser ikke noe på skjermen. Må jeg sende alikavel? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ta kontakt med support... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ok. Det får jeg ta til mandag i såfall! Men håper det er hovedkortet det er noe galt med. Ikke cpuen Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hmm. Cpuen blir ikke varm. Hva er da feilen? Jeg har sjekket at alle pinnene på cpuen er i god form. Det er de. Ingen bøyde eller knukket. Endret 5. august 2006 av Jonas2 Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg vill tro at du hovedkort er defekt.. Som sagt, vent til mandag du. Har HK noen synlige skader/riper etc? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Sikker på du har koplet alt riktig? Vanlig feil er å glemme 4pin plugg til cpu når det kreves, men kjenner ikke til akkurat den cpu'en? Men ingen varme tyder på ingen aktivitet, og bios skulle vel gi en beep code da. ellers er du sikker på at du har nok strøm på skjermkort? Prøvd å restte bios? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg skal prøve å resette bios. Jeg er skal finne ut det med den 4 pin til cpuen det skal jeg teste. Oppdaterer fortløpende. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg fått pcen opp å gå. Men med en gang jeg kobler hardiskene til strømmen så starter ikke pcen. Uansett om jeg tar ut alt og bare har hardiskene i strømmen. Skyldes dette feilkobling? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du sier "opp og gå", har du fått skjermbilde, da? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg fått pcen opp å gå. Men med en gang jeg kobler hardiskene til strømmen så starter ikke pcen. Uansett om jeg tar ut alt og bare har hardiskene i strømmen. Skyldes dette feilkobling? 6621874[/snapback] Ja som sagt, forklar opp å gå.. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Pcen kommer kun inn i bios ikke noe mer. Men med en gang jeg prøver å starte med hder plugget i strømmen da starter ikke maskinen i det hele tatt. Da mener jeg at den kun får strøm og ikke er koblet til hket. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Da kan det kanskje virke som det er noe med strømforsyninga.... men når du prøver å starte med bare hdd i hvordan gjør du det da? tar ut cpu ram og skjermkort fra hk og prøver eller tar du ut strømmen til hk? for vis du tar ut strømmen til hk vil den jo uansett ikke virke...... Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har alt i. Men jeg har prøvd å ta ut alt. Men den starter ikke uansett! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har alt i. Men jeg har prøvd å ta ut alt. Men den starter ikke uansett! 6625069[/snapback] kjiiipt!! Hater når slikt skjer.. Men på en annen side er det forholdshvis lærerikt når du finner feilen! Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 prøvd med forskjellige P4-kontakter inn på harddiskene? hvis du har mulighet til å teste en annen PSU så gjør gjerne det Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke mulighet til det. Men kan sikkert få lånt en av ei shappe her. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke mulighet til det. Men kan sikkert få lånt en av ei shappe her. 6626749[/snapback] Prøv og få lånt av en kompis elr lignende. Men i dag er det mandag, så kontakt support du Lenke til kommentar
Biohzrd Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hvis du enda ikke har funnet feilen må jeg spørre deg om du har dual ch minne. hvis du har det prøv å ta ut en start opp og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 7950GX2 er et monster kort på forbruk. Peak forbruk på 7950GX2 er heavy , dermed også 2D idle større en masse annet . http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...er-noise_3.html Thermaltake 520 har kun +12v1=15A , +12v2=15A , så jeg hadde gått for en slik dedikert gfx power suppl. http://www.thermaltake.com/product/Power/P...w0099/w0099.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå