Gå til innhold

Sommer.. Sjø.. Babe

Anbefalte innlegg

Slenger opp et par bilder til jeg - bare sånn for å glede dere litt høhø ;)
Du har kjøpt for liten reflektor, den er for kort - spesielt fra midten og opp. Den når nesten ned til skrittet, men på oversiden er den mye kortere og når ikke opp til ansiktet i det hele tatt. :D

6690162[/snapback]

Ikke la deg lure av SITE-navnet - kaffebrus.com , men her får du refleksskjermer rimelig + STORE softbokser til brøkdelen av "originalene".

http://www.kaffebrus.com/studio.html

Endret av xST©NE2005
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har kjøpt for liten reflektor, den er for kort - spesielt fra midten og opp. Den når nesten ned til skrittet, men på oversiden er den mye kortere og når ikke opp til ansiktet i det hele tatt. :D

6690162[/snapback]

Ikke la deg lure av SITE-navnet - kaffebrus.com , men her får du refleksskjermer rimelig + STORE softbokser til brøkdelen av "originalene".

http://www.kaffebrus.com/studio.html

6690777[/snapback]

Hehe.. takk for tipset :)

Men slike ting foretrekker jeg å handle på ebay.com for å være helt ærlig.

Kjøpte en stor oval reflektor uken etter dette bilde sette ble tatt. Betalte totalt kr 320 inkl frakt :)

Lenke til kommentar

Seriøst, du har et potensiale her, men legg litt tanker i hvor du plasserer det reflekterte lyset, og når du kanskje skulle vurdert en sølvreflektor kontra gull - eller litt (ekstra) PS-arbeid for å jevne ut forskjellen mellom lystemperaturen man lett ser ved blandet lys. Bare se hvor godt den "kalde" hofta hennes stikker seg ut når resten av kroppen er så gyllen og varm..

6690162[/snapback]

Hei og takk for kommentaren.

Som svart tidligere her - ny ekstra stor reflektor alt kjøpt på ebay.com ;)

Stemmer det du sier med den "kalde hoften" osv..

Lærte mye av dette foto sette.. MEN en ting er at jeg aldri skal bruke sølv på slike bikini bilder i hvertfall.. Der må det gull til for å "gylle" opp brun hud, med sølv ble hun jo totalt lik bleik :p

Den reflektoren je ghadde var sånn 5-in-1 så jeg prøvde både sølv og hvit men seriøst, det ble ikke mye vakkert haha selv om jenta var aldri så brun så ble hun styggblek da :)

Jeg syntes jeg har fått frem gyllen og fin farge - men at reflektoren var for liten til å dekke hele områdene som jeg ønsket - men pokker heller, fin modell og da prøver man så godt man kan å utnytte tiden ;)

Mvh

Rolf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...