Straydog Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei, Er det mulig å kunne bruke SE K800i som fjernkontroll til feks Windows Mediaplayer på en PC med bluetooth? Isåfall hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, det er fullt mulig. Du må legge telefonen til som en av dine enheter og opprette. I Bluetooth Manager var det såre enkelt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hva er Bluetooth manager?? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva er Bluetooth manager?? 6618570[/snapback] Du går inn på underholdning -->fjernkontroll --> der ligger media player og desktop... da er det bare å trykke en en av desse å styre pcen / media player med mobilen.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Greia er at jeg får da beskjed om å legge til pc'en som "ny bluetooth enhet". Dermed kopler jeg opp til pcen, og blir bedt om å skrive inn en kode på mobilen. Etter å ha gjort det så skal egentlig jeg igjen bli bedt om å skrive koden på nytt på pcen, men dette skjer ikke - som da resulterer i at jeg til slutt får en feilmelding på mobilen om at operasjonen ikke kan fullføres. Hva gjør jeg galt? Må jeg bruke noe slags software på pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå