Gå til innhold

Agp 8x på 4x slot?

reyerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så det 8x er altså ingen grunn til å bytte hovedkort!:) det hørtes jo supert ut, er bare en gammel maskin som jeg tenkte jeg skulle få litt futt i slik at det var mulig å spille litt på den!:)

athlon xp 1800+

768 mb ram sdram pc133

burde vell funke til noen spill! kanskje battlefield 2?

Lenke til kommentar
så det 8x er altså ingen grunn til å bytte hovedkort!:) det hørtes jo supert ut, er bare en gammel maskin som jeg tenkte jeg skulle få litt futt i slik at det var mulig å spille litt på den!:)

athlon xp 1800+

768 mb ram sdram pc133

burde vell funke til noen spill! kanskje battlefield 2?

6618834[/snapback]

Mulig, men noen stor spillopplevelse tror jeg ikke du vil få... Det meste må vel settes på lavt

Lenke til kommentar
Det går, men skjermkortet hadde ytet mye mer hvis du kjøpte deg et 8x hovedkort. Har selv erfaring med dette hos broren min  :)

6619728[/snapback]

Det er så og si 0 forskjell mellom AGP 4x og AGP 8x i ytelse! At din bror fikk bedre ytelse med et AGP 8x HK, skyldes nok andre grunner.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Det går, men skjermkortet hadde ytet mye mer hvis du kjøpte deg et 8x hovedkort. Har selv erfaring med dette hos broren min  :)

6619728[/snapback]

Det er så og si 0 forskjell mellom AGP 4x og AGP 8x i ytelse! At din bror fikk bedre ytelse med et AGP 8x HK, skyldes nok andre grunner.

6619788[/snapback]

Agree, med et såpass gammelt AGP-kort så er det veldig liten forskjell mellom 4x og 8x. Hvis broren din derimot har 7800gs så kan jeg fort tenke meg at det utgjør noe forskjell

Lenke til kommentar

nei jeg vet at allt er gammelt å dårlig, men tenkte bare at maskinen kunne brukes til noe mer en bare windows! Har ingen planer om beste oppløsning i battlefield 2 eller noe, klarer jeg å kjøre det er jeg fornøyd!:)

Lenke til kommentar

Har fått kortet i maskinen og er fornøyd, har hørt masse skremsel om hvor mye dette bråker, men jeg må si jeg var overasket. Det lager jo ingen lyd i windows modus. Har hatt et 6800gt kort i en annen maskin som jeg hadde og det bråket forfærdelig i 2d modus, og i 3d modus var det bare å finne frem hørselværn og skru lyden på fullt og selv da var man heldig hvis man slapp unna bråket!;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...