JFM Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 jeg kjøpte meg en amd 3800 x2 for ca 2 månder siden. da kostet den ca 2800kr. det gjorde den også for 1 uke siden. nå koster den ca 1400. hva skjer? jeg føler meg litt lurt. men ikke bare denne cpu-en er blit kraftig redusert i pris, men de fleste jeg har sett. kanskje det skal komme en ny type cpu? må jeg leve med at jeg betalte d dobbelte av d den koster nå? jeg vil vite alt DU vet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 AMD har hatt en helt SYK prisdropp på opptil 60% på sine prosessorer. Klikk her for å se prisdroppen (scroll et stykke nedover) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 AMD har hatt en helt SYK prisdropp på opptil 60% på sine prosessorer. Klikk her for å se prisdroppen (scroll et stykke nedover) 6618314[/snapback] men hvofor? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Intel har kommet med en ny CPU som yter bra og derfor må AMD senke prisene. Slik vil det alltid være i dataverden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Intel har kommet med en ny CPU som yter bra og derfor må AMD senke prisene. Slik vil det alltid være i dataverden. 6618554[/snapback] men som sagt tidligere: de har falt med hele 60% på bare noen uker. trodde ikke det kunne skje Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja AMD dumpet prisene for å være konkurransedyktig med Intels Conroe. Prisdumpen på X2-serien var varslet over en måned i forveien. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det handler om å følge litt med Fikk min X2 4200+ i går. til 1700 kr. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Intel har kommet med en ny CPU som yter bra og derfor må AMD senke prisene. Slik vil det alltid være i dataverden. 6618554[/snapback] men som sagt tidligere: de har falt med hele 60% på bare noen uker. trodde ikke det kunne skje 6618565[/snapback] Det har vært "kjent" lenge at prisene skulle droppe. AMD har faktisk annonsert at prisene ville falle kraftig i slutten av juli. Trist, men sant Endret 5. august 2006 av Buzz76 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Det er mulig at det kommer et nytt priskutt i oktober også. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ikkje lenge før at dei gjer vekk prosessorane hehe Men blir det like stor redusering av pris som nå? med nesten 60%? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 ikkje lenge før at dei gjer vekk prosessorane hehe Men blir det like stor redusering av pris som nå? med nesten 60%? 6620449[/snapback] Nei, det blir nok lite i forhold til det priskuttet. Kanskje noe rundt 10% kan forventes. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) må jeg leve med at jeg betalte d dobbelte av d den koster nå?jeg vil vite alt DU vet 6618307[/snapback] Jeg unnlot selv å oppgradere fordi jeg visste for ialle fall et par måneder siden at prisene ville droppe drastisk. Dette sto også i en artikkel på hardware.no's førsteside. Kan vel ikke si noe annet enn at det kan lønne seg å følge med på nyhetene. Mulig du kjøpte før nyheten var ute selvfølgelig. Artikkel fra 12.juni Endret 6. august 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 må jeg leve med at jeg betalte d dobbelte av d den koster nå?jeg vil vite alt DU vet 6618307[/snapback] Jeg unnlot selv å oppgradere fordi jeg visste for ialle fall et par måneder siden at prisene ville droppe drastisk. Dette sto også i en artikkel på hardware.no's førsteside. Kan vel ikke si noe annet enn at det kan lønne seg å følge med på nyhetene. Mulig du kjøpte før nyheten var ute selvfølgelig. Artikkel fra 12.juni 6621807[/snapback] jeg kjøpte antagelig uka før nyheten kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå