Gå til innhold

Yewsoft på s60v3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei desverre. Eneste emulatoren for symbian 9.1 for øyeblikket er ScummVM som gjør at du kan spille de gamle "point-n-click" eventyrspillene til PC.

6619193[/snapback]

Takk for svar! Lastet ned scummVM, men har du en link til "point-n-click" spillene?

Vil prøve å få inn endel spill på mobilen min. Syntes det er artig med litt underholdning. Gjerne fra nes tider.

Er vel ikke noen som har en link til noen gode sider med mye "freeware-spill"? Har sjekket ut de linkene som noen tråder har linket til, men der finner jeg mest programmer. Noe som forsåvidt også kan være ganske nyttig. Men jeg er først og fremst på jakt etter gode spill. Må heslst være gratis.

Lenke til kommentar

Spillene ligger i en zip fil. Innholdet skal ligge i E:\scummvm\<legg mappen her>

Altså, unzip i scummvm mappen på minnekortet. Selve emulatoren MÅ være installert på telefonminne.

Det stemmer at du laster ned PC spill ja, men emulatoren gjør det (utrolig nok) mulig å spille disse PC spillene på mobiltelefonen :p

Lenke til kommentar

Det har nok noe å gjøre med at jeg er veldig fersk på dette området, for jeg får det ikke til...

Nå er SchummVM (emulatoren) installert på Telefonminnet og spillene (zip filene) lagt i en mappe på harddisken (gjør vel samme nytte som minnekort, da N91 ikke har flashminne).

Men fortsatt finner ikke emulatoren spillene! Når jeg åpner mappen jeg har kalt spill, hvor spillene ligger, vises den som tom.

Merkelige greier dette her. :cry:

Endret av JensMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...