Nerothos Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har kjøpt meg Splinter Cell og drev å spilte det! Men så når jeg skulle gå ut av det så restartet PCen min. Jeg fortsatte å spille i håp om at det bare var et engangstilfelle, men så restartet den seg igjen når jeg skulle gå inn på et nytt mission også! Noen som kan hjelpe meg? = Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg ville sjekka temperaturene på PC-en. SplinterCell er jo et ganske tungt spill, så kanskje temperaturene blir litt for høye når PC-en blir pressa? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Kan du liste opp all maskinvare? Og i samme slengen kan du legge den inn i profilen din. Prøv også andre skjermkortdrivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 hadde samme problemet selv med ett AX800PRO. Det gikk varm hele tiden under tung spilling. Det er garantert tempraturen på skjermkortet. Last ned everesthome og test dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå