Vetlite Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kom over denne artikelen i Aftenposten. Litt artig med gamel diesel som man kan dytte det meste på tanken. Se også tabellen på høyre side om forbruk. Aftenposten - Golf Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Artig at det også går ann, er nok miljøvennlig. Brukte heller ikke så mye pr mil. Han ser ihvertfall glad ut Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Yay! La oss reise til et land uten å legge igjen en eneste krone. Høres ut som en typisk bobil-turist, som hamstrer alt i gamlelandet før de kommer hit. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja la oss reise til det landet der langt oppe i nord, vi tar med alt vi trenger men legger igjen forurensningen etter bilen vår og dritten og søpla vår legger vi selvsagt igjen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Stilig. Og miljøvennlig. Men samtidig lukter det tross alt mobil-pomefrisjappe lang vei... Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Tenkte noen andre her kunne nyte godt av ideen:) har ikke sjekket prisene på rapsolje enda. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvem sier at dette er så vanvittig mye mer miljøvennlig enn diesel? Jeg vet ikke, men det virker som om mange tror at bare det ikke er diesel eller bensin som forbrennes, kommer det ikke noen giftige avfallsstoffer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Haha, dette så jeg på nrk1 nyhetene i dag 6kroner literen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Haha, dette så jeg på nrk1 nyhetene i dag 6kroner literen. 6619808[/snapback] Da tror jeg heller jeg prøver avgiftsfri diesel gitt Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Haha, dette så jeg på nrk1 nyhetene i dag 6kroner literen. 6619808[/snapback] Da tror jeg heller jeg prøver avgiftsfri diesel gitt 6620286[/snapback] "Avgiftsfri" diesel er nok desverre ikke helt avgiftsfri. "Lavavgift" er nok mer riktig. På flere steder ser jeg det ligger på ca 7,80 - 8,20 pr liter Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Mange i Tyskland kjører allerede med matolje og gass. Selv om det ikke er mer miljøvennlig, er det billigere - og det er det som er hovedsaken. Ja la oss reise til det landet der langt oppe i nord, vi tar med alt vi trenger men legger igjen forurensningen etter bilen vår og dritten og søpla vår legger vi selvsagt igjen Bare vent å se når ingen gidder å reise til Norge lenger, da kan du se nordmenn syte lang vei. Alle vet at det er så billig her. Endret 6. august 2006 av Pels Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 "Avgiftsfri" diesel er nok desverre ikke helt avgiftsfri. "Lavavgift" er nok mer riktig. På flere steder ser jeg det ligger på ca 7,80 - 8,20 pr liter 6621403[/snapback] Det er utrolig hvor mye det hjelper på prisen når man bestiller 4000 liter i gangen vet du Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 kult da, trodde først det var snakk om en modda multifuel bil. multifuel ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå