Xecuter Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvorfor får jeg COnnecting timeout etter 1 min hele tiden ? 6580203[/snapback] CS? Halo? Worms? Det kan være Mulle Mekk Online for alt vi vet! 6581008[/snapback] Haha litt moro den! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ikke gjør narr av MMO! Jeg spiller det hver dag! Bilen min har 2 store motorer og 4 av de største bensintankene! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ikke gjør narr av MMO! Jeg spiller det hver dag! Bilen min har 2 store motorer og 4 av de største bensintankene! 6618073[/snapback] :!: :!: Genialt! Street Legal? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 det beste er jo om du setter på jett motoren og sykkel. og ingen bensintank... da trenger du ikke fylle bensin i det hele tatt Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 MMO er konge! Husker jeg streifa rundt med en bil som hadde deler fra søpelkasse med en tanbørste oppå(Hvis jeg tenker på det riktig spillet) =) Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 MMO er konge! Husker jeg streifa rundt med en bil som hadde deler fra søpelkasse med en tanbørste oppå(Hvis jeg tenker på det riktig spillet) =) 6619543[/snapback] Det er det riktige spille ja Husker at jeg satt og spillte det spillet der mye også. Utroligt kult at jeg kunne sette på akkurat hvilkene deler jeg ville Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Å fy faen .. jeg er glad fordi jeg har på meg korsett ellers ville jeg sikkert revnet Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har ikke spilt det mye, men det virket som meg ganskje kjedelig, bare å gjøre noe om og om igjen. Jeg brukte å spille det hos tanten min hvert nyttår *mimre* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hahaha! :!: GEnialt! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har både båt og bil versjonen av Mulle Mekk.. Jeg får de ikke til å funke på xp, men spilte det før! Utrolig bra spill! Liker konseptet litt egentlig .. Noen som klarer å få det igang på nyere OS? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har Mulle Mekk Bil, MM Båt, MM fly og MM Hus. Eller, jeg har de 2 første, så har søstra mi de to siste . Klarte aldri å runne MM Båt, kom alltid til et punkt der alt gikk ut på å fine bibelen og baderingen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 YAY! Nå har jeg gjort alt jeg ville før jeg dør. Å bli quotet på gullkorn-avdeling. Takker. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mulle mekk er genialt. Så det hadde ikke gjort noe om noen *kremt* hadde laget en *Kremt* ISO av båt verisjonen for at jeg skulle hatt muligheten for å mimre litt..... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mulle mekk er genialt. Så det hadde ikke gjort noe om noen *kremt* hadde laget en *Kremt* IS av båt verisjonen for at jeg skulle hatt muligheten for å mimre litt..... 6697883[/snapback] Båt-is fås kjøpt på butikken. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 det står ISO :!: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Mulle mekk er genialt. Så det hadde ikke gjort noe om noen *kremt* hadde laget en *Kremt* IS av båt verisjonen for at jeg skulle hatt muligheten for å mimre litt..... 6697883[/snapback] Båt-is fås kjøpt på butikken. 6700771[/snapback] Den var egentlig ikkeno bra, for det var ikke en skrivefeil.. Det sto ISO.. Men båt-is var genialt! Det skal du ha Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Og her er link til tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå