Reite Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nå er det vel på tide at jeg kjøper meg en ny pc igjen. Jeg vil ha et Intel Core duo 2 system fordi disse gir så mye for pengene samtidig som de er veldig gode overklokkere. Jeg har lest noen poster og tester og har kommet fram til dette systemet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=31820 Ting som hardisker og dvd/cd-rom har jeg frafør. Det er i hovedsak prosessoren jeg er interessert i å overklokke, skjermkorte vil jeg vel ta så langt som mulig, men det er ikke det viktigste. Jeg har også lyst på et forholdsvis stille system, i den grad dette er mulig samtidig med max ytelse Hva syns dere? Jeg ser at dette X1900XT er billigere en mange andre fra andre produsenter, betyr det at det jeg har satt opp er noe dårligere? Og er RAMen jeg satt opp god nok for dette systemet? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ser ut som et veldig bra system det der Det er så og si akkurat det samme som jeg skal kjøpe meg (bortsett fra at jeg har valgt 7900GTX skjermkort i stedet for), og jeg tror den typen ram "vi" har valgt er bra! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei! Det meste ser veldig bra ut. Du bør kanskje bytte kjøler på skjermkortet ved overklokking. Minnet er CL5, jeg ville nok valgt CL4 til overklokking. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hmm, jeg kan ikke se noen minebrikker med CL4 som er under nesten 1000 kroner dyrere. Er den extra ytelesen så stor at det er verdt å betale 1000kroner ekstra for? Lenke til kommentar
Reite Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Okda, det kostet ikke så mye for CL4 minne somjeg trodde. Er de nye brikkene jeg har satt opp gode? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Okda, det kostet ikke så mye for CL4 minne somjeg trodde. Er de nye brikkene jeg har satt opp gode? 6622784[/snapback] Jeg tror de er veldig gode. Spesifikasjonene er bra og jeg har sett andre brukere som sier de er bra. Men jeg har ikke prøvd de selv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå