addp Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hei Funker det bra for meg å ha en Crusial 1 GiG minne brikke med en Crusial 500 mb minne brikke sammen? eller blir det ustabilt? - Takk for svar! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 kommer ann på chipsetet ditt... men det er uansett ikke å anbefale nei Lenke til kommentar
addp Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 hmm.. ok, men hvilket chipset mener du da? hvordan kan jeg finne ut om det "kunne" ha funka lissom? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Hvorfor skulle ikke det fungere? Så lenge du kjører samme hastighet på begge minne brikkene og så lenge hovedkortet støtter så mye ram, så er ikke det noe problem. Jeg har gjort dette flere ganger, ustabilt? Nei, overhodet ikke Endret 5. august 2006 av iggipop Lenke til kommentar
addp Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 kk begge to har en hastighet på 400 hz, så da funker det? men hvordan finner jeg ut at det ikke går så bra? hehe Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 kk begge to har en hastighet på 400 hz, så da funker det?men hvordan finner jeg ut at det ikke går så bra? hehe 6617676[/snapback] Ja det vil fungere Hvorfor dette "ikke" skulle fungere får SirAmp svare på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå