anerz Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei! Har bredbånd fra nextgentel med en 1024kbps linje. Men går tregt for tiden, føles til tider som å sitte med isdn linje, og på speedometer testen på itavisen.no får jeg bare 77kbit/s, på søndag ble jeg målt til 58kbit/s. Holder til i Trondheim, noen andre som har opplevd treg linje med NGT i det siste? anerz Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg sitter i oslo så hjelper lite at jeg sier jeg har null problemer.. men ring de.. eller skriv en mail... jeg får svar hurtig.. hadde problemer med linja selv en gang.. de ser nok på det å fikser det. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har du prøvd å dra ut strømmen til modemet? Funket hos meg en gang, lå på samme hastighet som deg, koblet av og på, og da var det tilbake til god gammel hastighet...rådet kom fra NGT! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 bor i trondheim selv og har ikke merket noe som helst av dårlig hastighet... enten er det hos deg eller sentralen din problemet ligger. bor forresten på byåsen Lenke til kommentar
anerz Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 jaja, det enkle er ofte det beste. Fulgte tipset om å dra ut kontakten å starte opp igjen. Suste inn på 1070kbit/s, så nå er jeg fornøyd igjen. Takk Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Funker helt topp hos meg også. (Byåsen, Trondheim) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå