abcd423417984 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 http://www.trolltech.com/company/newsroom/...-14.7914556269/ Er dette kult eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 ja det der var litt kult, men hadde vært greit med en tutorial eller noe, fant bare det som var på trolltech siden,men der kunne man ikke se hvordan man kobler sammen ui filer med java. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 det er med litt sample-kode i den nedlastbare previewen. Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 kan ikke si det var lett å få til å koble sammen java med ui'et, men etter litt utforsking i sample-kode som invictus foreslå så ga det heldigvis resultater. om noen trenger et enklere eksempel så kan jeg legge ut det.... Lenke til kommentar
drool Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 kan ikke si det var lett å få til å koble sammen java med ui'et, men etter litt utforsking i sample-kode som invictus foreslå så ga det heldigvis resultater.om noen trenger et enklere eksempel så kan jeg legge ut det.... 6629014[/snapback] plz do pågangsmotet var ikke helt på topp her i dag gitt Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg vet ikke om det blir litt ufullstendig, men da får du/dere si fra det jeg starta med iværtfall var å lage en ui fil i eclipse. og det eneste jeg putta i den var en textedit box, og en knapp. så laga jeg en fil jeg kalte run.java: package yes.com; import com.trolltech.qt.gui.QApplication; import com.trolltech.qt.gui.QMainWindow; public class run extends QMainWindow{ /** * @param args */ public static void main(String[] args) { QApplication.initialize(args); run app = new run(); app.show(); QApplication.exec(); } public run(){ gui.setupUi(this); } private Ui_guiUI gui = new Ui_guiUI(); } vips så har man et meget enkelt/begrenset gui. ps: Ui_guiUI.java fila blir generert av seg selv ut i fra ui fila man lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå