iMono Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er dine prinsipper? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har av prinsipp ikke kjøpt den enda. Synes det er synd at George Martin skal gi ut en "ny" modernisert, kommersiell plate med en samling av gamle slagere fra The Beatles. Mener at The Beatles skal ha LP kvalitet! 7411743[/snapback] Har det noen gang vært negativt at musikk har en lang holdbarhet? Moderniseringen er ikke bare på lydkvalitetssiden, men også musikalsk. Det at han mikser og trikser er utrolig artig om en fra før av har kjennskap til Beatles og kan gjenkjenne de forskjellige elementene. Du vet bakgrunnen til platen? George Martin ble spurt av Cirque du Soleil om han kunne lage musikk til en hyllestforestilling til The Beatles. Det ble senere bestemt plate og DVD (som kommer snart!) Det siste utsagnet ditt er tåpelig, da Beatles har tape-kvalitet siden det er innspilt på tape. Dust. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har av prinsipp ikke kjøpt den enda. Synes det er synd at George Martin skal gi ut en "ny" modernisert, kommersiell plate med en samling av gamle slagere fra The Beatles. Mener at The Beatles skal ha LP kvalitet! 7411743[/snapback] Har det noen gang vært negativt at musikk har en lang holdbarhet? Moderniseringen er ikke bare på lydkvalitetssiden, men også musikalsk. Det at han mikser og trikser er utrolig artig om en fra før av har kjennskap til Beatles og kan gjenkjenne de forskjellige elementene. Du vet bakgrunnen til platen? George Martin ble spurt av Cirque du Soleil om han kunne lage musikk til en hyllestforestilling til The Beatles. Det ble senere bestemt plate og DVD (som kommer snart!) Det siste utsagnet ditt er tåpelig, da Beatles har tape-kvalitet siden det er innspilt på tape. Dust. 7411807[/snapback] Dust ? Hva er tåpelig med utsagnet mitt? Når jeg snakker om LP-kvalitet, så snakker jeg om musikkvaliteten som kommer ut av anlegget mitt fra de gamle LP-platene mine. Jeg synes det er feil å mikse de gamle sangene, og lage noe "nytt" ut av det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Deg om det. Du forbinder Beatles-musikken din med gamle minner. Minner er ikke til for å røres mener du? Platen er forresten genial, synd at du sitter i din sandkasse og leker med trygge, gamle leker... Edit: Du er forresten en dårlig fan. Samtlige medlemmer av Beatles er uenige med deg. Både døde og levende. Endret 3. desember 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Love har ihvertfall fått meget gode kritikker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Deg om det. Du forbinder Beatles-musikken din med gamle minner. Minner er ikke til for å røres mener du? Platen er forresten genial, synd at du sitter i din sandkasse og leker med trygge, gamle leker... Edit: Du er forresten en dårlig fan. Samtlige medlemmer av Beatles er uenige med deg. Både døde og levende. 7411891[/snapback] Jeg er født i 1989, så veldig gamle er ikke minnene Fra jeg lå i magen til mamma, og under hele oppveksten, har jeg hørt på de gamle LP'ene til pappa. Jeg foretrekker disse framfor cd utgivelser.. Selvsagt er det meg om det, det er snakk om mine prinsipper. Hva dere andre gjør, er rent likegyldig for meg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Som sagt før. Jeg råder deg til å høre på platen. Den er laget med omtanke for det Beatles står for musikalskt. Du går virkelig glipp av noe musikalskt gripende! George Martin er også det femte medlemmet av The Beatles. Tenk på det. Dette er ikke melking, men et genuint stykke arbeid. PS: Jeg er i skikklig "LOVE"-humør Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 PS: Jeg er i skikklig "LOVE"-humør 7411948[/snapback] jeg og Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fikk Love til jul med DVD. For ett album, drit bra! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som har sett Magical Mystery Tour? Er vel for spesielt interreserte, men tror jeg skal kjøpe meg den når jeg er i London i sommer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Fikk Love til jul med DVD.For ett album, drit bra! 7621326[/snapback] tenk mennesker som altdi har hørt The Beatles; hvilken opplevelse og hvilket inntrykk de får av den CDen. Den er dritbra. gniknus :!:, Den skjønte jeg med engang. Personlig likte jeg ikke albumet, sidne jeg har vokst opp med The Beatles og høører på det hver dag, og kan alle sangene. Det var ganske rart og høre på det, og jeg tror jeg ikke orker å vende meg til det Favoritt Beatles-album: 1: Abbey Road 2: stg. Peppers 3: Magical Mystery Tour 4: White Album 5: Revolver Jeg synes at platene før Rubber soul var bare drittmusikk, og jeg skjønner ikke hvordan bandet kan ha blitt populert da det var så utrolig dårlig og teit musikk. Det jeg ikke liker ang. the Beatles er at sangene vanlige mennesker som ikke hører på beastles husker dem for er så dårlige, som f.eks Yellow Submarine, Yesterday og Love me do. Noen kommer kanskje til å reagere på at jeg synes de sangene er så dårlige, men jeg synes de er superbullshit. Sanger bandet burde huskes for er f.eks I am The Walrus, Strawberry Fields, Happyness is a warm gun, eller Lucy in the sky with Diamonds Endret 13. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Beste sanger: I am the wallrus, Only a nothern song, Strawberry fields forever og The word. Dårligste sanger: Yesterday, Helter Skelter, den siste fra Revolver og Blackbird. Beste album: Rubber soul, White album, Sgt. Pepper, Abbey Road. Dårligste album: Please please me, With the beatles. Ps! Noen som så A hard days night på tv2 på søndag? Ganske dårlig film egentlig. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Beste sanger: I am the wallrus, Only a nothern song, Strawberry fields forever og The word. Dårligste sanger: Yesterday, Helter Skelter, den siste fra Revolver og Blackbird. Beste album: Rubber soul, White album, Sgt. Pepper, Abbey Road. Dårligste album: Please please me, With the beatles. Ps! Noen som så A hard days night på tv2 på søndag? Ganske dårlig film egentlig. 8055494[/snapback] Du kan ikke mene alvårlig at Yesterday er en av deres dårligste sanger. Da har du ikke hørt mye Beatles iallefall Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Venter med å kommentere til jeg får en real begrunnelse. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er det bare jeg som synes det er litt rart at "Love" ikke er med i albumguiden? Den er jo i større grad et selvstendig album enn samleplater som f.eks. 1. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Er det bare jeg som synes det er litt rart at "Love" ikke er med i albumguiden? Den er jo i større grad et selvstendig album enn samleplater som f.eks. 1. 8120349[/snapback] Ingen av bandmedlemmene i Beatles hadde strengt tatt noe med Love og gjøre. Det var to produsere som satt med gamle mastertapes å laget den. Kan være en av grunnene? Vell selvfølgelig hadde hele Beatels noe med utgivelsen å gjøre, men ikke direkte i skapingen av Love (håper det jeg mener kommer fram her) For øvrig likte jeg ikke Love. Men ja, den burde jo egentlig være her Endret 10. mars 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er det bare jeg som synes det er litt rart at "Love" ikke er med i albumguiden? Den er jo i større grad et selvstendig album enn samleplater som f.eks. 1. 8120349[/snapback] Ingen av bandmedlemmene i Beatles hadde strengt tatt noe med Love og gjøre. Det var to produsere som satt med gamle mastertapes å laget den. Kan være en av grunnene? Vell selvfølgelig hadde hele Beatels noe med utgivelsen å gjøre, men ikke direkte i skapingen av Love (håper det jeg mener kommer fram her) For øvrig likte jeg ikke Love. Men ja, den burde jo egentlig være her 8123026[/snapback] Ingen av bandmedlemmene hadde heller noe særlig å gjøre med Nr. 1.. Synes Love fortjener plassen bedre siden b. la Paul McCartney digga den Som en stor Beatles-fan, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg elsker Love.. Spesielt starten på Get Back, hele While My Guitar Genlty Weeps eller den nydelige versjonen av Strawberry Fields Forever. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nr.1 er en samleplate, å etter min mening er det bortkastet å anmelde samleplater, har ikke argumentert noe for at 1 skulle eller ikke skulle være med. Så ikke bruk det mot meg iallefall Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 wow, kjempe guide! the beatles er knall band det;) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bra guide Liker Beatles veldig godt, og må si jeg syns Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band er det beste albumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå